کد خبر : 1868572 | 15 بهمن 1401 ساعت 22:51 | 60.2K بازدید | 27 دیدگاه

حال استقلال با سوغاتی پرتغال خوب است(عکس)

محمد محبی بازی به بازی آماده‌تر می‌شود و مصدومیت را به صورت کامل پشت سر می‌‌گذارد.

حال استقلال با سوغاتی پرتغال خوب است(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، محمد محبی که با حرف و حدیث‌های فراوان در ابتدای فصل به جمع آبی‌پوشان اضافه شد، یکی از بهترین عملکردها را در میان تمامی شاگردان ریکاردو ساپینتو داشته است، همانطور که آمار گویاست در سه دیداری که او غیبت داشته استقلال موفق به کسب امتیاز نشد و نتیجه دو بازی را هم به حریفان واگذار کرد.

محبی اولین بازی فصل استقلال برابر سپاهان را به دلیل صادر نشدن ITC از دست داد و در آخرین بازی دور رفت تیمش، مقابل تراکتور نیز به‌علت مصدومیت در دقیقه ۲۶ از زمین خارج شد. وینگر محبوب ساپینتو که مقابل صنعت نفت آبادان چهارکارته شده بود در دیدار با مس رفسنجان حضور نداشت تا استقلال بار دیگر در غیاب او، امتیاز از دست بدهد‌.

مصدومیت ستاره این فصل استقلال در مصاف با ملوان، موجب نگرانی ساپینتو و هواداران این تیم شده بود، اما او به بازی با مس کرمان رسید.

محبی با وجود اینکه در پست مهاجم هدف بازی نمی‌کند، برترین گلزن استقلال در این فصل است و با پنج گل در جدول برترین گلزنان لیگ در رده دوم قرار دارد.

محبی که با کمک کادر پزشکی مقابل مس کرمان بازی می‌کرد در نیمه دوم جای خود را به پیمان بابایی داد، اما او برای بازی هفته آینده آبی‌پوشان کاملاً آماده است.

دیدگاه‌ها