کد خبر : 1868597 | 16 بهمن 1401 ساعت 08:42 | 18.6K بازدید | 4 دیدگاه

کونته بعد از عمل جراحی همچنان در ایتالیا

تاتنهام مقابل سیتی سرمربی ندارد

سرمربی تاتنهام به علت عمل جراحی اخیر خود نمی‌تواند در بازی امشب مقابل سیتی روی نیمکت بنشیند.

تاتنهام مقابل سیتی سرمربی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو کونته بعد از عمل جراحی اخیر خود همچنان در ایتالیا حضور دارد و به احتمال زیاد بازی حساس امشب تیمش را از دست خواهد داد. در حال حاضر گفته می‌شود به شرطی که کونته مجوز پزشکی برای سفر داشته باشد ابتدای هفته آینده به لندن بازخواهد گشت. شاگردان او شنبه هفته آینده تقابل سختی مقابل لسترسیتی خواهند داشت؛ البته بعد از رویارویی دشوار امشب با سیتی.

باشگاه تاتنهام چهارشنبه هفته گذشته بود که اعلام کرد، آنتونیو کونته به علت درد شدید در ناحیه شکم، مورد عمل جراحی قرار گرفته است. در بیانیه باشگاه انگلیسی آمده بود که کونته برای برداشتن کیسه صفرا، تحت عمل جراحی قرار گرفته و پس از طی دوره بهبودی، به انگلیس بازخواهد گشت

1798452

در غیاب کونته، وظیفه هدایت و آماده سازی تیم بر عهده دستیار او، کریستین استلینی، است. این تیم امشب با هدایت دستیار کونته باید مقابل تیم قدرتمند منچسترسیتی به میدان برود. او در خصوص غیبت سرمربی تیم پیش از بازی با سیتی گفت:" ما خیلی ناراحت هستیم. اول فکر می‌کردیم که مشکل او به خاطر ابتلا به آنفونزا است اما وقتی مشکل اصلی مشخص شد، شوکه و غمگین شدیم. اما به هر حال باید کار خود را ادامه دهیم."

1798451

تاتنهام در شرایطی امشب بدون سرمربی خود مقابل شاگردان گواردیولا قرار می‌گیرد که استلینی تاکید کرد با کونته در مورد این دیدار مشورت کرده است. او در این خصوص گفت:" ما زمان داشتیم تا قبل از عمل جراحی با آنتونیو در مورد نحوه آماده شدن برای بازی [سیتی] صحبت کنیم. سپس ما او را به مدت 12 ساعت از دست دادیم، زمانی که او باید جراحی می شد. عمل جراحی سختی نبود ولی مهم است که کونته دوران نقاهت را به خوبی پشت سر بگذارد."
حتی اگر بر فرض محال کونته در بازی یکشنبه به طرز غیرمنتظره ای حضور داشته باشد، بعید به نظر می‌رسد که بتواند از لب خط شاگردانش را هدایت کند و این وظیفه به عهده استلینی خواهد بود.

دیدگاه‌ها