کد خبر : 1868625 | 16 بهمن 1401 ساعت 11:01 | 18.2K بازدید | 37 دیدگاه

کدام استراتژی به قهرمانی می‌رسد؟

آرامش عجیب مورایس در هیاهوی یحیی و ساپینتو

در روزهایی که گرد و خاک یحیی گل‌محمدی و ریکاردو ساپینتو حسابی به سوژه داغ رسانه‌ها بدل شده، ژوزه مورایس با آرامش کامل به کار خود ادامه می‌دهد.

آرامش عجیب مورایس در هیاهوی یحیی و ساپینتو

به گزارش "ورزش‌سه"، هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر در دوره بیست و دوم یکی از جنجالی‌ترین هفته‌های این تیم ماراتن نفس‌گیر بود. یک روز پیش از اینکه جنجال ریکاردو ساپینتو در ورزشگاه باهنر کرمان تیتر اول رسانه‌ها شود و ذهن اهالی فوتبال را به خودش معطوف کند، در نشست خبری پس از پیروزی خیره‌ کننده 4 بر 1 سپاهان مقابل گل‌گهر، خبر تساوی پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به ژوزه مورایس سرمربی طلایی‌پوشان اصفهانی داده شد و او واکنش جالب توجهی به این موضوع داشت و گفت: «هدف‌مان این است که روز به روز بهتر شویم تا بتوانیم مردم را خوشحال کنیم. خارج از فوتبال در کل دنیا باید هر روز به بهتر شدن فکر کنیم. اگر این فکر باشد، در کل دنیا هیچ مشکلی پیش نمی‌آید. قصدمان این است که بازی باکیفیتی نشان دهیم. مردم به بازی‌ تیم‌های دیگر نگاه می‌کنند، ولی من اهمیتی به نتایج سایر تیم‌ها نمی‌دهم. مساوی کردن پرسپولیس ما را قهرمان نمی‌کند، بلکه پیروزی‌های خودمان، ما را به قهرمانی می‌رساند. از صمیم قلبم برای حریفان و مربیان آرزوی موفقیت می‌کنم.» 

این جملات می‌تواند پخته‌ترین پاسخ به ناکامی حریف در روزی باشد که سپاهان بهترین پیروزی فصل را در ورزشگاه خانگی دشت کرد و به لطف همین پیروزی جای پرسپولیس را در صدر جدول گرفت. مورایس که به دلیل بیماری تا آستانه وداع با این دنیا هم پیش رفته، همواره به یادگیری بیشتر برای پیشرفت و بهبود شخصیت اهمیت ویژه‌ای قائل است و حتی در این هفته‌های پرفشار از ذهنیت خود با وجود رفتاری که از سوی رقبا برای تحت تاثیر قرار دادن مسئولان و داوران انجام می‌شود، دست نکشیده است.

1798491

سال‌ها بعد احتمالا کسی قهرمان لیگ بیست و دوم را با واکنش عجیب یحیی گل‌محمدی پس از تساوی مقابل آلومینیوم، یا یک جار و جنجال دیگر که ساپینتو در کرمان پس از یک پیروزی دیگر نقش اول آن بود و یا حتی آرامشی که مورایس در همین شرایط دارد، به یاد نخواهد آورد، ولی شاید بهتر باشد که حداقل اتفاقات این هفته‌ها که سبب شد سپاهان با مورایس به صدر برسد را به خاطر بسپاریم و جزئیات آن را تا انتهای فصل دنبال کنیم تا متوجه شویم در پایان کدام تیم با استراتژی‌ای که سرمربی‌اش این روزها در پیش گرفته، به مقام قهرمانی در این سالِ فشرده و پراسترس دست پیدا خواهد کرد.

1798490

دیدگاه‌ها