کد خبر : 1868639 | 16 بهمن 1401 ساعت 12:22 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

غیبت احمدعباسی در برد آلبالی

سقوط پالما با وجود پیروزی و دبل طیبی

تیم فوتسال پالما در شب پیروزی و گلزنی بازیکن ایرانی خود، در جدول رده‌بندی لیگ فوتسال اسپانیا یک پله سقوط کرد.

سقوط پالما با وجود پیروزی و دبل طیبی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، بازی‌های هفته نوزدهم لیگ دسته اول فوتسال اسپانیا شب گذشته پیگیری شد که در یکی از این دیدارها، تیم پالما با حضور مسلم اولادقباد و حسین طیبی دو بازیکن ایرانی خود برابر کوردوبا با نتیجه ۵ بر ۴ به پیروزی دست یافت.

در این مسابقه طیبی عملکرد بسیار خوبی داشت و موفق شد در دقایق ۴ و ۲۴ برای پالما گلزنی کند. او ابتدا با یک بغل پای فنی گل نخست پالما را وارد دروازه کوردوبا کرد. با شروع نیمه دوم و در دقیقه ۲۴ هم طیبی روی اشتباه مدافع و دروازه‌بان حریف، گل دوم خود و گل چهارم پالما را به ثمر رساند.

اولادقباد دیگر بازیکن ایرانی پالما در این مسابقه موفق به گلزنی و ثبت پاس گل نشد.

پالما باوجود این برد ارزشمند و خارج از خانه، اما در جدول رده‌بندی لیگ اسپانیا یک پله سقوط کرد و جایگاه دوم خود را پس از چند ماه از دست داد چرا که تیم خاین این هفته تیم انتهای جدولی لوانته را با نتیجه ۶ بر ۱ شکست داد. خاین با ۴۰ امتیاز و تفاضل گل بهتر به رده دوم رفت و پالما با تفاضل گل کمتر در رده سوم قرار گرفت.

در دیگر بازی این هفته تیم واین آلبالی والدپنیاس به مصاف تیم ‌بی‌ساکر رفت و ۵ بر ۲ پیروز شد و با ۳۱ امتیاز به رده پنجم صعود کرد. سعید احمدعباسی بازیکن ایرانی آلبالی به دلیل بیماری به این مسابقه نرسید.

تیم صدرنشین بارسلونا هم شب گذشته با نتیجه ۳ بر ۱ ریبرا را شکست داد تا با ۴۹ امتیاز در صدر جدول دست نیافتنی‌تر بشود.

دیدگاه‌ها