کد خبر : 1868643 | 16 بهمن 1401 ساعت 12:28 | 37.2K بازدید | 66 دیدگاه

یحیی از تصمیم جنجالی پا پس کشید

سرمربی پرسپولیس بعد از دیدار مقابل آلومینیوم در ادعای عجیب اعلام کرد که در ادامه لیگ با تیم امید پا به بازی خواهد گذاشت.

یحیی از تصمیم جنجالی پا پس کشید

به گزارش "ورزش سه"، اشتباهات داوری طی دیدارهای اخیر پرسپولیس باعث شد تا یحیی گل محمدی به شدت بابت این موضوع عصبانی شده و اعتراض تندی به ارکان فدراسیون داشته باشد. پنالتی اشتباه مقابل گل‌گهر سیرجان، پنالتی مقابل فولاد خوزستان و همچنین آلومینیوم اراک طی هفته‌های اخیر از جمله اشتباهاتی بوده که علیه پرسپولیس نادیده گرفته شده تا این تیم و یحیی گل‌محمدی به شدت نسبت به کمیته داوران موضع داشته باشند.

سرمربی سرخپوشان در بخشی از نشست خبری جنجالی خود بعد از دیدار با آلومینیوم اراک مدعی شد که در ادامه فصل با نفرات تیم امید به میدان خواهد رفت.

مسئله‌ای که با حضور نفرات تیم امید در تمرینات این تیم بعد از بازی با آلومینیوم باعث نگرانی هواداران این تیم نیز شده بود. اکنون اما با از سر‌گیری دوباره تمرینات این تیم و طی گفت‌و‌گوهایی که طی چند روز اخیر مدیران باشگاه با کادر فنی و یحیی گل‌محمدی داشته‌اند، او از تصمیم جنجالی خود کوتاه آمده و به دنبال این است تا با انگیزه بازیکنان تیمش لیگ را جدی‌تر دنبال کرده و فارغ از اتفاقات دور از دسترس خودش، به دنبال دستیابی به نتایج در ادامه مسیر لیگ باشد.

دیدگاه‌ها