کد خبر : 1868681 | 16 بهمن 1401 ساعت 15:41 | 22.4K بازدید | 14 دیدگاه

شیرینی ارسلان به استقلالی‌ها برای گذر از یکصد!

ارسلان مطهری پس از تجربه انجام یکصدمین بازی با لباس استقلال، در پی بازگشت به روند گلزنی است.

شیرینی ارسلان به استقلالی‌ها برای گذر از یکصد!

به گزارش "ورزش سه"، از انتقال زمستانی به تیم فرهاد مجیدی تا تجربه برگزاری یکصدمین بازی با لباس استقلال. این پروسه برای ارسلان مطهری بیش از 1100 روز زمان برد، که البته تعطیلی چندماهه لیگ برتر پس از همه‌گیری ویروس کرونا، باعث افزایش این زمان شد.

با این حال، مهاجم اول این روزهای استقلال، همچنان در اندیشه انجام بازی‌های بیشتر برای استقلال و گلزنی با این تیم است. مطهری که در وضعیت کاملا متفاوتی با ابتدای لیگ است، کاملا اتفاقات تابستان را فراموش کرده و به مهره اصلی ساپینتو در خط حمله تبدیل شده است.

پس از قرار گرفتن در لیست خروج تا بازگشت دوباره به تمرینات، شاید کسی فکرش را نمی‌کرد که ارسلان بتواند رقبای خود در خط حمله را کنار بزند و حتی موفق به زدن چهار گل، از جمله در دربی پایتخت، شود ولی این اتفاقات رخ داده است.

حالا و پس از سپری‌کردن یکصدمین بازی با لباس استقلال، ارسلان مطهری خود را برای دیدار برابر نفت مسجدسلیمان آماده می‌کند. جایی که او اولین دیدار خود در لیگ برتر را مقابل همین تیم انجام داد و دست بر قضا نیز موفق به گلزنی شد.

پیروزی در دیدار برابر تیمی که تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا دست خالی زمین بازی را ترک نکند، سخت و دشوار است و مطهری یکی از امیدهای گلزنی ساپینتو و هواداران محسوب می‌شود. او قصد ندارد استقلالی‌ها را ناامید کند و در تلاش است عبور از عدد 100 را با گلزنی جشن بگیرد.

1798565

دیدگاه‌ها