کد خبر : 1868751 | 16 بهمن 1401 ساعت 20:27 | 38.3K بازدید | 19 دیدگاه

شکست تلخ شاگردان مجیدی مقابل مدعی

شاگردان فرهاد مجیدی در هفته پانزدهم لیگ حرفه‌ای امارات، با دو گل مغلوب میهمان خود، الوحده، شدند.

شکست تلخ شاگردان مجیدی مقابل مدعی

به گزارش ورزش سه، سباستین تیگالی در دقیقه 22 گل اول الوحده را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و طحون الذعابی نیز در دقیقه 42 روی پاس تیگالی، گل دوم را وارد دروازه اتحاد کلبا کرد.

این دیدار با هیجان زیادی همراه بود و داور در دقیقه 62 یک پنالتی برای اتحاد کلبا اعلام کرد اما ضربه فیلیپ کیش به تیر افقی دروازه برخورد کرد و به محوطه جریمه بازگشت و زمانی که یکی از بازیکنان الوحده قصد داشت توپ برگشتی را دفع کند، با دست توپ را لمس کرد تا داور دومین ضربه پنالتی را برای کلبا اعلام کند.

کیش برای دومین بار پشت توپ ایستاد اما باز هم موفق به باز کردن دروازه الوحده نشد و توپ او از بالای دروازه به بیرون رفت تا دومین شانس بزرگ گلزنی کلبا هم از دست برود.

اتحاد کلبا با این شکست، با 21 امتیاز در رده هشتم جدول قرار گرفت و الوحده نیز امتیاز خود را به 30 رساند تا با دو امتیاز اختلاف نسبت به شباب الاهلی صدرنشین، در رده سوم جدول باقی بماند.

شاگردان فرهاد مجیدی روز جمعه در چارچوب رقابت‌های هفته شانزدهم لیگ امارات، میهمان الظفره خواهند بود و این فرصت را دارند تا با پیروزی برابر این تیم قعر جدولی، اختلاف امتیاز خود را با تیم هفتم جدول، کمتر کنند.

دیدگاه‌ها