کد خبر : 1868774 | 16 بهمن 1401 ساعت 22:52 | 66.8K بازدید | 9 دیدگاه

مهرداد محمدی تیمش را از قعر جدا کرد

هت‌تریک تک شاخ ایرانی در لیگ قطر

مهرداد محمدی با هت تریک در دیدار برابر الشمال، تک ستاره السیلیه در دیدار امشب بود.

هت‌تریک تک شاخ ایرانی در لیگ قطر

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال السیلیه توانست در دیداری از هفته سیزدهم لیگ ستارگان قطر، به لطف درخشش مهرداد محمدی از سد الشمال عبور کند و از قعر جدول به رتبه یازدهم صعود کند و برای بقا در لیگ و فرار از سقوط، به ادامه فصل امیدوار شود.

این دیدار با برتری السیلیه همراه بود. پس از اینکه کارلوس استندبرگ و محمد مدثر رجب موفق شدند تیمشان را پیش بیندازند، نوبت به آتش بازی بازیکن ایرانی این تیم رسید.

استارت هت تریک و درخشش محمدی از دقیقه 76 شروع شد. پس از اعلام یک خطای پنالتی به سود السیلیه، بازیکن ایرانی پشت توپ ایستاد و توانست با مکثی که به توپ داد، گلر الشمال را فریب داده و توپ را برخلاف جهت حرکت او وارد دروازه کند تا حساب کار سه بر صفر شود.

1798771

تنها سه دقیقه بعد، محمدی توانست گل دومش را نیز وارد دروازه حریف کند. حرکت دیدنی کارلوس استندبرگ از سمت چپ و ارسال تند و تیز این بازیکن به دهانه دروازه، به مهرداد رسید که مدافعی از حریف را در کنارش نمی دید و این بازیکن نیز با یک اشاره به توپ، توانست دروازه الشمال را برای بار دوم باز کرده و نتیجه را چهار بر صفر کند.

بالاخره در وقت های تلف شده نیمه دوم، محمدی توانست مزد بازی زیبای خود را بگیرد و دروازه الشمال را برای بار سوم باز کند. پس از یک پرتاب اوت، اسماعیل خافی پاس زیبایی به محمدی داد و او با جا گذاشتن یکی از مدافعین حریف، در حالیکه یک مدافع را در سمت راست و مدافع دیگری را در سمت چپش می دید، وارد محوطه جریمه شد و پس از خروج گلر الشمال از دروازه، با یک ضربه چیپ دیدنی، توپ را در حضور سه بازیکن تیم مقابل وارد دروازه کرد و گل پنجم را برای تیمش به ثمر رساند.

با این سه گل، محمدی توانست تعداد گل هایش در این فصل از لیگ ستارگان قطر را به عدد 5 برساند. ضمن اینکه السیلیه هفتمین امتیاز این فصلش را به دست آورد و یک پله از قعر جدول فاصله گرفت و در رده یازدهم ایستاد.

1798773

دیدگاه‌ها