کد خبر : 1868783 | 17 بهمن 1401 ساعت 00:06 | 142.1K بازدید | 37 دیدگاه

ستاره ایرانی پورتو حکم پیروزی اژدها را امضا کرد

پایان 360 دقیقه نگرانی کونسیسائو: طارمی برگشت!

پورتو توانست در شبی که طارمی باز هم موفق به گلزنی شد، از سد ویزلا گذشته و فاصله اش با صدر را حفظ کند.

پایان 360 دقیقه نگرانی کونسیسائو: طارمی برگشت!

به گزارش "ورزش سه"، سرانجام طلسم نزدیک به 360 دقیقه گل نزدن های مهدی طارمی در استادیوم دراگائو و مقابل دیدگان هواداران خودی شکسته شد و پورتو توانست در شبی که سرمربی خود، سرجیو کونسیسائو را کنار زمین نداشت، سه امتیاز شیرین را برابر ویزلا به دست بیاورد.

در دیداری از هفته نوزدهم لیگ برتر پرتغال، یکشنبه شب پورتو در استادیوم خانگی خود میزبان ویزلای رده دهمی بود. پس از پیروزی بنفیکا برابر کاساپیا، آبی و سفیدهای بندرنشین چاره ای جز پیروزی در این دیدار نداشتند تا همچنان فاصله خود را با عقاب های صدرنشین حفظ کنند.

مهدی طارمی به مانند همیشه از ابتدا در ترکیب پورتو حضور داشت و در دقیقه 13 یک کارت زرد گرفت. پس از برخوردی که با کلادومیر داشت، تعادلش را در محوطه جریمه حریف از دست داد که فیلیپه پریرا، داور مسابقه این صحنه را شبیه سازی تشخیص داد و مهاجم ایرانی را با یک اخطار جریمه کرد.

1798784

در شرایطی که بازی در نیمه نخست رو به پایان بود، حرکت دیدنی بازیکنان پورتو از سمت چپ و پاس اوا نیلسون در دهانه دروازه به په‌په رسید و ستاره برزیلی و 25 ساله اژدها، به راحتی دروازه ویزلا را گشود.

پس از این گل، پورتو در نیمه دوم حملاتی را به روی دروازه حریف خلق کرد که بی نتیجه بود تا اینکه ستاره ایرانی تیم کونسیسائو، توانست در لحظات پایانی بازی، اختلاف را به عدد 2 برساند و سرجیو کونسیسائو که از جایگاه ویژه نظاره گر بازی بود، خیالش بابت پیروزی راحت شود.

1798785

حرکت دیدنی ژائو ماریو از سمت راست و پاس زمینی او در دهانه دروازه، به مهدی طارمی رسید و این بازیکن بوشهری با پای چپ، ضربه اش را به سمت دروازه زد که توپ پس از برخورد به گلر ویزلا، وارد دروازه شد تا نتیجه بازی 2 بر صفر شود و خوشحالی اش را با تماشاگران تقسیم کرد. طارمی در ادامه نیز سجده شکر به جای آورد.

طارمی که در چهار دیدار قبلی در امر گلزنی ناکام بود، سرانجام توانست برای پورتو گلزنی کند. به طور کلی از دقیقه 48 دیدار برابر فامالیسائو که مهاجم ایرانی توانست دروازه حریف را باز کند، تا دقیقه 86 دیدار برابر ویزلا، طارمی به مدت 360 دقیقه در امر گلزنی ناموفق بود و توانست سرانجام به این طلسم پایان دهد.

1798786

طارمی با گلی که وارد دروازه ویزلا کرد، یازده گله شد و اکنون در تعقیب ژوائو ماریو، گونچالو راموس و فران ناوارو 12 گله است و در تلاش است تا عنوان آقای گلی لیگای پرتغال را از آن خود کند.

ویدئو: 271776

دیدگاه‌ها