کد خبر : 1868967 | 18 بهمن 1401 ساعت 08:20 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

قربان‌زاده: آن‌ها نتوانستند چشم ناظر باشند؛

انتقاد از اعضای هیئت مدیره استقلال و پرسپولیس

رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی نسبت به بی‌توجهی اعضای هیئت مدیره سرخابی‌ها به عملکرد مدیر عامل انتقاد کرد.

انتقاد از اعضای هیئت مدیره استقلال و پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، حسین قربان‌زاده در گفت‌وگو با فوتبال برتر پیرامون عدم توجه اعضای هیئت مدیره باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به‌ویژه آبی‌ها نسبت به عملکرد مدیر عامل و نظارت بر آن در ابتدای فصل انتقاد کرد و پیرامون آن به صحبت پرداخت.

قربان‌زاده در این باره اظهار کرد: مگر می‌شود اعضای هیئت مدیره یک باشگاه اصلا نبینند چه اتفاقی در حال رخ دادن در تیم است و اصلا دور هم نباشند و دست گردون برود و فقط (قراردادها) امضاء شود. از سوی دیگر، مدیر عامل قدرت مطلق داشته باشد و هر کاری دوست دارد، انجام دهد. اساسا این کارها در یک شرکت معنا ندارد.

او با تاکید بر اینکه عضو هیئت مدیره یک باشگاه باید مو را از ماست بیرون بکشد، گفت: مگر مدیر عامل اجازه دارد به تنهایی چنین کارهایی انجام دهد؟ اساسا خود شخص (هیئت مدیره) نیز باید در مقابل سهام‌دار و افراد ذی‌نفع در شرکت جواب‌گو باشد.

رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی عنوان کرد: خیلی صریح می‌گویم؛ نکته اول این است که عضو هیئت مدیره سَربار شده است؛ نمی‌گویم تمام این ۱۰ نفر (اعضای هیئت مدیره باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس) چنین وضعیتی دارند، اما بیشتر این اعضاء را نفراتی تشکیل می‌دهند که نتوانستند چشم ناظر سهام‌دار در باشگاه باشند.

قربان‌زاده یادآور شد: ما این موضوع را اصلاح می‌کنیم. ما در دیگر شرکت‌ها می‌بینیم عضو هیئت مدیره حتی در صورت داشتن سهم حداقلی و حتی یک سیت، مدیرعامل را بیچاره می‌کند تا کار به درستی انجام شود.

دیدگاه‌ها