کد خبر : 1868978 | 18 بهمن 1401 ساعت 09:17 | 32.7K بازدید | 40 دیدگاه

هاینر:

نویر می‌ماند چون ما بایرن هستیم، نه یونایتد!

هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن مونیخ، طعنه سنگینی به نحوه رفتار منچستریونایتد با کریستیانو رونالدو زد.

نویر می‌ماند چون ما بایرن هستیم، نه یونایتد!

به گزارش "ورزش سه"، صحبت‌های مانوئل نویر و انتقاد شدید او از تصمیم مدیران باشگاه بایرن مونیخ برای اخراج تونی تاپالوویچ جنجال بسیاری را در روزهای اخیر به همراه داشته است. 
او مدعی شده بود که هیچ دلیل درستی برای انجام این کار وجود نداشت و برکناری مربی دروازه‌بان‌های این تیم باعث شده که او به شدت ناراحت شود.
همین اظهارات گمانه‌زنی بسیاری از رسانه‌های آلمانی را درباره روابط نه چندان خوب نویر با یولیان ناگلزمان به دنبال داشت و پیش از این الیور کان نیز از این مصاحبه او انتقاد کرده بود و صحبت‌هایی درباره احتمال فسخ قرارداد این بازیکن با بایرن به گوش می‌رسید. 

1798653

رئیس باشگاه بایرن مونیخ در گفت‌وگو با BR24 Sport در پاسخ به این سوال که آیا این باشگاه قصد دارد رفتاری مشابه رفتار یونایتد با رونالدو در پیش بگیرد اظهار داشت: «نه، به هیچ وجه قصد چنین کاری را نداریم. به همین دلیل است که ما بایرن مونیخ هستیم. ما در بایرن مونیخ همیشه تمام مشکلات را در باشگاه حل می‌کنیم. چنین رفتارهایی باعث شده که ما با آن‌ها فرق کنیم و باشگاه خاص و قدرتمندی باشیم.»
منچستریونایتد دو ماه قبل تصمیم گرفت به خاطر مصاحبه رونالدو با پیرس مورگان و انتقادهایی که از کادر فنی و مدیریت این باشگاه مطرح کرده بود، قرارداد او را با توافقی دو طرفه فسخ کند. 

دیدگاه‌ها