کد خبر : 1868980 | 18 بهمن 1401 ساعت 09:41 | 25.7K بازدید | 21 دیدگاه

هشدار به آنچلوتی: قهرمان نشوی باید بروی

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، باید قهرمان جام جهانی باشگاه‌ها شود تا بتواند با خیال راحت به حضورش روی نیمکت این تیم ادامه دهد.

هشدار به آنچلوتی: قهرمان نشوی باید بروی

به گزارش "ورزش سه"، آنچلوتی و رئال مادرید روزهای سختی را سپری می‌کنند و همین باعث شده که جام جهانی باشگاه‌ها از اهمیت خاصی برای آن‌ها برخوردار شود. 
این تیم در چند هفته اخیر نتایج چندان خوبی را کسب نکرده و شکست برابر بارسلونا در فینال سوپر جام اسپانیا باعث شد که آن‌ها در شرایط نسبتاً بحرانی قرار بگیرند. 
بعضی از رسانه‌های اسپانیایی مدعی شده بودند که این شکست باعث شده که چند بازیکن ارشد رئال مادرید اعتمادشان به آنچلوتی را از دست بدهند و همین موضوع یکی از دلایل عملکرد نه چندان خوب این تیم در چند هفته اخیر بوده که در نهایت به شکست آن‌ها برابر مایورکا ختم شد. 

1796460

این در حالی است که نشریه اسپانیایی رلوو نیز خبر داده که مدیران رئال مادرید هم از این شرایط راضی نیستند و در صورتی که آنچلوتی نتواند این تیم را به عنوان قهرمانی جام جهانی باشگاه‌‎ها که در مراکش برگزار خواهد شد برساند، ادامه حضورش روی نیمکت این تیم با خطر جدی روبه‌رو خواهد بود. 
از سوی دیگر، این مربی ایتالیایی نیز معتقد است که تیمش به اندازه کافی تقویت نشده و نبود مهاجم و مدافع کناری مناسب باعث شده که آن‌ها با مشکلات جدی روبه‌رو شوند. از نظر او، رئال نمی‌تواند تنها با 15 یا 16 بازیکن آماده و با توجه به فشردگی مسابقات در شش رقابت متفاوت شرکت کند و موفق باشد. 
مصدومیت ستاره‌های این تیم مانند کریم بنزما، تیبو کورتوا، ادر میلیتائو، اورلین شوامنی، داوید آلابا و دیگر بازیکنان این تیم در طول فصل بسیار برای آن‌ها دردسرساز شده و یکی از عوامل اصلی افت عملکرد رئال بوده است. 

دیدگاه‌ها