کد خبر : 1869104 | 18 بهمن 1401 ساعت 17:18 | 18.8K بازدید | 20 دیدگاه

این همان قایدی است که همه می‌خواهند (عکس)

مهدی قایدی با گلزنی در دیدار برابر نفت مسجدسلیمان، به روند خوب خود در روزهای اخیر ادامه داد.

این همان قایدی است که همه می‌خواهند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، روزهای خوب مهدی قایدی در ترکیب استقلال همچنان ادامه دارد. بازیکنی که استارت درخشش های اخیر او در دیدار برابر تراکتور زده شد و او اکنون به همان نسخه ای از خودش بازگشته که هواداران انتظارش را می کشیدند.

قایدی که در بازی جام حذفی برابر تراکتور 2 خطای پنالتی برای استقلال گرفت، در دیدار مقابل ملوان نیز پایه گذار 2 مورد از گل هایش تیمش بود. او هفته قبل نیز این کار را تکرار کرد و ضمن اینکه گل نخست تیمش برابر مس کرمان را ساخت، گل سوم استقلال را نیز وارد دروازه میزبان کرد.

1799343

درخشش قایدی به بازی امروز و برابر نفت مسجدسلیمان نیز کشیده شد. درست در دقایقی که فشار نفت مسجدسلیمان برای رسیدن به گل تساوی افزایش یافته بود و روند بازی به نحوی بود که احتمال گلزنی تیم رضا عنایتی افزایش یافته بود، باشوی کوچک با یک فرار دیدنی، اختلاف را به عدد 2 رساند.

روی پاس در عمق و دیدنی رضاوند، قایدی با فرهاد مجدکرمانشاهی در موقعیت تک به تک قرار گرفت و با یک ضربه دیدنی به گوشه دروازه، توپ را به تور چسباند تا فشارها از روی تیم برداشته شده و ساپینتو نفس راحتی روی سکوهای ورزشگاه بکشد.

1799342

قایدی با این گل دیدنی که وارد دروازه نفت مسجدسلیمان کرد، تعداد گل هایش در این فصل را به عدد سه رساند و به نظر می رسد که وینگر بوشهری آبی ها، به روزهای خوبش بازگشته است.

عکس: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها