کد خبر : 1869164 | 18 بهمن 1401 ساعت 20:27 | 39.5K بازدید | 14 دیدگاه

با حضور سعیدی‌فر در دیدار با نفت مسجدسلیمان

رکورد خاص استقلال: ساپینتو به همه بازی داد!

با حضور سینا سعیدی‌فر در نیمه دوم دیدار برابر نفت مسجدسلیمان، تمام بازیکنان استقلال در این فصل به میدان رفتند.

رکورد خاص استقلال: ساپینتو به همه بازی داد!

به گزارش "ورزش سه"، استقلال هفته‌های عجیبی را سپری کرد و گلرهای شماره یک و دو این تیم، دچار آسیب‌دیدگی شدند. ابتدا سیدحسین حسینی پس از دیدار با تراکتور در جام حذفی مصدوم شد و جای خود را به علیرضا رضایی داد. سنگربان جوان آبی‌ها وظیفه سختی در اصفهان بر دوش گرفت و مقابل سپاهان به میدان رفت.

علیرضا رضایی در سه دیدار برابر سپاهان، ملوان و مس کرمان به میدان رفت و امروز نیز از ابتدا در ترکیب تیمش قرار گرفت، اما در اواخر نیمه اول دچار آسیب‌دیدگی شد و جای خود را به سینا سعیدی‌فر داد تا این گلر جوان نیز حضور در ترکیب استقلال را تجربه کند.

با به میدان رفتن سعیدی‌فر، بدین ترتیب، تمامی بازیکنان استقلال در این فصل حضور در میدان را تجربه کرده‌اند. او تنها بازیکن این فصل آبی‌های پایتخت بود که در زمین مسابقه حضور پیدا نکرده بود، اما سرانجام این طلسم در نیمه دوم بازی با نفت مسجدسلیمان شکسته شد.

ضمن اینکه عزیزبک آمانوف، بازیکن ازبک استقلال که اکنون به طرز عجیبی از دسترس آبی‌ها خارج شده، در دقایق پایانی دیدار برابر گل گهر به میدان رفت و با 2 دقیقه حضور در میدان، کمترین دقایق حضور در ترکیب استقلال را تجربه کرده است.

پیش از این نیز محمدحسین زواری و امید حامدی‌فر، از جمله بازیکنانی بودند که موفق نشده بودند بازی با لباس استقلال را تجربه کنند که ساپینتو نیز در هفته‌های گذشته به این دو بازیکن بازی داد تا بدین ترتیب هر 27 بازیکن استقلال حضور در میدان را تجربه کرده باشند و سبحان خاقانی که با پارگی رباط صلیبی مواجه شده بود، آخرین بازیکنی است که در انتظار بازی با لباس استقلال است که البته اگر آسیب‌دیدگی طولانی‌مدت او نبود، این بازیکن نیز می‌توانست حضور در میدان را تجربه کند. او به تازگی توانسته به تمرینات گروهی آبی‌ها اضافه شود.

1799464

دیدگاه‌ها