کد خبر : 1869203 | 18 بهمن 1401 ساعت 23:24 | 50.2K بازدید | 17 دیدگاه

مجری وقتی شنید جسد دروازه‌بان مالاتیا پیدا شده گریست

لحظه‌ای از غم و اندوه بزرگ در پخش زنده

در آرامش استراحت کن. ما تو را فراموش نمی کنیم، ای مرد زیبا. این بخشی از بیانیه مالاتیا در واکنش به مرگ ایوب است.

لحظه‌ای از غم و اندوه بزرگ در پخش زنده

به گزارش "ورزش سه"، مرگ دروازه‌بان ینی مالاتیا اسپور که زیر آوار مانده بود، به طرز دراماتیکی اعلام شد، پس از آنکه تلاش‌ها برای جست‌وجوی احمد ایوب ترک‌آصلان که در جریان زلزله اخیر ترکیه، زیر آوار مانده بود، با یافتن پیکر بی‌جان وی خاتمه یافت.

کبری ترک‌آصلان، همسر ایوب، ساعاتی پیش در صفحه اجتماعی خود ویدیویی منتشر کرده و با اشک از شرایط بدی که در محل حادثه وجود دارد صحبت کرد. او درحالی‌که شرایط روحی خوبی نداشت گفت: "لطفا کمک کنید. اینجا هیچ چیز وجود ندارد و کسی هم نمی‌تواند او را از زیر آوار بیرون بکشد. کل ساختمان ویران شده است."

1799630
ییلماز وورال، مدیر فنی مالاتیا اسپور با چشمانی اشکبار مرگ ایوب را تایید کرد؛ در این لحظه مجری برنامه نیز ناگهان از شدت ناراحتی اشک ریخت تا لحظه‌ای دراماتیک را شاهد باشیم.

رسانه‌های ترکیه اکنون از پیدا شدن جسد بی‌جان ایوب ترک‌آصلان خبر داده‌اند. این خبر از سوی باشگاهی که او در آن بازی می‌کرد نیز تایید شده است.

رسانه رسمی ینی مالاتیا اسپور که به خاطر شرایط اخیر، هزاران بازدیدکننده جدید پیدا کرده با تایید خبر مرگ ایوب نوشت: احمد ایوب ترک‌آصلان، دروازه‌بان تیم ما که در جریان زمین‌لرزه اخیر، زیر آوار مانده بود، جان خود را از دست داد. آسوده بخوابی ایوب... ما هیچ‌وقت تو را فراموش نمی‌کنیم..."

1799633

خبر پیدا شدن جسد ترک‌آصلان توسط ییلماز وورال، مدیر فنی مالاتیا اسپور اعلام شد. این لحظه تلخ به قدری مجری تلویزیون را تحت تاثیر قرار داد که در برنامه زنده نتوانست جلوی اشک‌هایش را بگیرد و به خاطر مرگ ایوب گریه کرد.

1799632

دیدگاه‌ها