کد خبر : 1869273 | 19 بهمن 1401 ساعت 11:58 | 62.4K بازدید | 45 دیدگاه

زنگ خطر برای بارسا: جانشین مسی در فکر جدایی

آنسو فاتی، ستاره جوان بارسلونا، از شرایطی که در این تیم دارد راضی نیست و در حال بررسی گزینه‌هایی است که در اختیار دارد.

زنگ خطر برای بارسا: جانشین مسی در فکر جدایی

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت‌های متعدد باعث شد که فاتی نتواند انتظاراتی که در چند فصل اخیر از او می‌رفت را برآورده کند و همین موضوع شایعات بسیاری را به همراه داشته است. 
پس از جدایی لیونل مسی از بارسلونا، شماره 10 این بازیکن افسانه‌ای به فاتی داده شد و بسیاری معتقد بودند که او با استعداد و توانایی‌های خاصی که دارد می‌تواند جای این ستاره آرژانتینی را در ترکیب بارسا پر کند. 
اما این اتفاق رخ نداد و این بازیکن که پیش از این با درخشش در ترکیب بارسا همه را به خود امیدوار کرده بود، هنوز نتوانسته دوباره به دوران اوج برگردد. 
فاتی سال گذشته قراردادش را تا سال 2027 با بارسا تمدید کرد، اما جدایی او از این باشگاه در تابستان سال آینده چندان دور از ذهن به نظر نمی‌رسد. 

1784383

پیش از این گفته شده بود که منچستریونایتد به صورت جدی خواهان جذب این بازیکن است و آماده است تا مبلغ هنگفتی را برای انتقال او به اولدترافورد هزینه کند.
حالا روزنامه اسپورت نیز خبر داده که فاتی به هیچ وجه از شرایطی که در حال حاضر در بارسا دارد راضی نیست و معتقد است که شایستگی این را دارد که دقایق بیشتری در زمین بازی حضور داشته باشد. 
بارسا تمایلی به فروش او ندارد و ژاوی نیز پیش از این تاکید کرده بود که روی این بازیکن حساب می‌کند، اما اگر فاتی اصرار به جدایی داشته باشد، کار برای حفظ او در نوکمپ دشوار خواهد شد.

دیدگاه‌ها