کد خبر : 1869291 | 19 بهمن 1401 ساعت 13:12 | 49.8K بازدید | 16 دیدگاه

روایت حسرت بزرگ: امباپه در یک قدمی آرسنال

ژیله گریماندی، استعدادیاب سابق آرسنال، فاش کرد که این باشگاه چند سال قبل در آستانه به خدمت گرفتن کیلیان امباپه بود.

روایت حسرت بزرگ: امباپه در یک قدمی آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در طول سال‌های اخیر بارها فرصت جذب بسیاری از بازیکنان بزرگ دنیای فوتبال را داشته، اما در نهایت در انجام این کار موفق نبوده است. 
گریماندی که پیش از این در فاصله سال‌های 1997 تا 2002 در ترکیب این تیم به میدان رفته و دو قهرمانی لیگ برتر و دو قهرمانی جام حذفی هم با آن‌ها به دست آورده است، مدتی بعد به عنوان استعدادیاب آرسنال شروع به فعالیت کرد و 13 سال در این پست حضور داشت. 
او حالا مدعی شده که این باشگاه وقتی امباپه تنها 14 سال داشت در آستانه جذب او بودند، اما این بازیکن در آن زمان تصمیم گرفت به موناکو ملحق شود. 

1794511

این بازیکن سابق آرسنال در گفت‌و‌گو با سان اسپورت اظهار داشت: «کار استعدادیابی مربوط به یافتن بازیکنان خوب است، اما در عین حال به از دست دادن آن‌ها هم مربوط می‌شود. بدترین اتفاق برای من از دست دادن امباپه بود. ما خوب پیش رفتیم، اما در آخر نتوانستیم او را متقاعد کنیم.»
گریماندی با اشاره به شانس این باشگاه برای جذب ستاره فرانسوی گفت: «قرارداد او در ژوئن 2013 تمام می‌شد و ما در ماه فوریه دیدار کردیم. اگر می‌توانستیم او را برای پوشیدن پیراهن آرسنال متقاعد کنیم، سرنوشت این باشگاه عوض می‎‌شد، اما او در نهایت تصمیم گرفت به موناکو بپیوندد. آرسنال در آن زمان بهترین تیم نبود و همین باعث شد که شرایط پیچیده شود.» 

دیدگاه‌ها