کد خبر : 1869370 | 19 بهمن 1401 ساعت 18:46 | 5.3K بازدید | 1 دیدگاه

هفته کابوس‌وار پایین جدولی‌ها در لیگ برتر والیبال

فولاد سیرجان و گیتی‌پسند مقابل حریفان خود به پیروزی‌های ارزشمندی دست یافتند.

هفته کابوس‌وار پایین جدولی‌ها در لیگ برتر والیبال

به گزارش "ورزش سه"، در پنجمین مسابقه این هفته، شهرداری گنبد در سالن المپیک به مصاف فولاد سیرجان ایرانیان رفت و با شکست سه بر دو مقابل حریف خود روبه‌رو شد.

گنبدی‌ها که مسابقه دشواری برابر تیم هفتم جدولی پیش رو داشتند ست نخست را با امتیاز 20 بر 25 به فولاد سیرجان واگذار کردند، در ست‌های دوم و سوم با پوئن‌های 25 بر 17 و 25 بر 22  به پیروزی رسیدند، اما در ست‌های چهارم و پنجم با نتایج 23 بر 25 و 11 بر 15 بازی را واگذار کردند.

خلیل یگانه مجد، علی اصغر حاجی کاظمی، وحید پورکاشیان و حامد آقابراری به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر داوری، داور اول و داور دوم نظارت و قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند.

در چهارمین مسابقه که یکی از حساس‌ترین جدال‌های هفته بیست و پنجم بود، گیتی‌پسند اصفهان در سالن مخابرات میزبان راه‌یاب ملل مریوان شد و سه بر یک حریف را شکست داد تا همچنان شانس دریافت سهمیه پلی‌ آف را داشته باشد.

این تیم که شروع خوبی در خانه نداشت و ست نخست را با امتیاز 13 بر 25 به حریف واگذار کرد، در ست‌های دوم تا چهارم با پوئن‌های 25 بر 22، 25 بر 16 و 25 بر 22 به پیروزی رسید و با کسب دوازدهمین برد خود به دریافت سهمیه پلی‌ آف امیدوار شد.

از سوی دیگر راه‌یاب ملل مریوان با تجربه این شکست با 10 برد و 27 امتیاز در جایگاه دهم قرار گرفت و گیتی‌پسند اصفهان با این برد و کسب 35 امتیاز در جایگاه نهم باقی ماند. دیدار رفت دو تیم سه بر یک به سود گیتی‌پسند به پایان رسیده بود و شاگردان سعید عقیلی این برد شیرین را این بار در خانه تکرار کردند.

سعید عقیلی سرمربی تیم گیتی‌پسند به دلیل اعتراض به داوری و عماد جوینده بازیکن تیم راه‌یاب به دلیل اعتراض به خط‌ نگه‌دار کارت زرد گرفتند. ایمان شاهمرادزاده کمک مربی گیتی‌پسند و عماد جوینده بازیکن راه‌یاب به دلیل مشاجره با تیم حریف کارت زرد دریافت کردند. این رقابت 123 دقیقه ادامه یافت و 500 تماشاگر با حضور در سالن مخابرات نظاره‌گر آن بودند.

دیدگاه‌ها