کد خبر : 1869391 | 19 بهمن 1401 ساعت 20:59 | 24K بازدید | 38 دیدگاه

کیه‌ران تریپیر:

دکلان رایس هم از کاسمیرو بهتر است هم از توماس پارتی

کیه‌ران تریپیر، با ستایش از هم‌تیمی‌اش در تیم ملی انگلیس، دکلان رایس، می‌گوید او نسبت به کاسمیرو و توماس پارتی فوتبالیست بهتری است.

دکلان رایس هم از کاسمیرو بهتر است هم از توماس پارتی

به گزارش "ورزش سه"، دکلان رایس این روزها بهترین دوران فوتبالی خود را سپری می‌کند. هافبک انگلیسی در جام جهانی قطر با پیراهن تیم ملی انگلیس درخشید و نگاه‌ها را به خود معطوف کرد. او در تیم باشگاهی‌اش وستهم هم عملکردی عالی داشته و به یکی از ستاره‌های مورد توجه فوتبال انگلیس تبدیل شده است.

1799970

کیه‌ران تریپیر، مدافع نیوکسل، در جام جهانی قطر با رایس هم‌اتاقی بود و می‌گوید او را بهتر از هر کس دیگری می‌شناسد. تریپیر امروز در یک مصاحبه برای تحسین دکلان رایس از مقایسه‌ای استفاده کرد که به مذاق هواداران یونایتد و آرسنال خوش نخواهد آمد. او مدعی شد دکلان رایس نسبت به کاسمیرو، ستاره جدید یونایتد، و توماس پارتی آرسنالی فوتبالیست بهتری است.

ریو فردیناند در مصاحبه‌اش با تریپیر از او خواست بین توماس پارتی، که در این فصل با پیراهن آرسنال درخشان ظاهر شده، و دکلان رایس یکی را انتخاب کرد او در پاسخ گفت: "بدون هیچ تردیدی دکلان. او بی‌نظیر است. نمی‌دانم چند روز پیش بازی نیوکسل و وستهام را دیدی یا نه. ولی هوش دکلان، توانش در تخریب بازی حریف، نوع حرکتش با توپ و قدرتش واقعا بی‌نظیر است. من معتقدم او در این پست یکی از بهترین‌های دنیاست".

1799971

سؤال بعدی از تریپیر این بود که آیا او دکلان رایس را به کاسمیرو، ستاره سابق رئال و برنده پنج دوره چمپیونزلیگ که تابستان گذشته به یونایتد پیوست، ترجیح می‌دهد یا نه، تریپیر در پاسخ گفت: "بله. تو هم مثل من مدافع بودی و می‌دانی ما مدافع‌ها چقدر از کسانی مثل مایکل کریک یا دکلان رایس خوشمان می‌آید. نمی‌خواهم بگویم کاسمیرو فوتبالیست کوچکی است. افتخارات او و چمپیونزلیگ‌هایش را کسی نادیده نمی‌گیرد. کاسمیرو بازیکنی در کلاس جهانی است، ولی اگر این روزها را در نظر بگیریم هیچکس به پای دکلان نمی‌رسد".

1799972

دیدگاه‌ها