کد خبر : 1869401 | 19 بهمن 1401 ساعت 21:39 | 71.7K بازدید | 95 دیدگاه

یحیی نمی‌خواهد جنجالی باشد (عکس)

یحیی گل‌محمدی در آبادان چهره‌ای بسیار آرام را از خود نشان داد که با هفته‌های گذشته خود متفاوت بود.

یحیی نمی‌خواهد جنجالی باشد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته نوزدهم لیگ برتر، پرسپولیس در آبادان میهمان صنعت نفت آبادان بود. سرخ‌ها در شرایطی به آبادان سفر کرده بودند که در دو هفته اخیر در کسب پیروزی ناکام بودند و صدرنشینی خود را از دست دادند.

یحیی گل‌محمدی در شرایطی که در بسیاری از بازی‌های این فصل ترکیب تیمش را بدون مهاجم تخصصی چینش کرده بود در این بازی سه مهره تهاجمی یعنی شیخ دیاباته، عیسی آل‌کثیر و محمد عمری را به زمین فرستاد، اما شاید مهم‌ترین تفاوت پرسپولیس نسبت به بازی‌های قبل مربوط به آرامش سرمربی این تیم باشد.

1799989

پرسپولیس در این بازی خیلی زود غافلگیر شد و روی اولین حمله جدی صنعت نفت دروازه خود را باز شده دید. با این حال سرخ‌ها توانستند به بازی برگردند و در نیمه اول روی یک ریباند با ضربه سر شیخ بازی را تساوی کردند و تنها دو دقیقه پس از آغاز نیمه دوم شیخ روی پاس آل کثیر قرمزها را پیش انداخت و همین گل سبب برتری شاگردان گل‌محمدی شد.

اما تفاوت بزرگ پرسپولیس با دو هفته گذشته، آرامش یحیی گل‌محمدی بود. سرمربی سرخ‌ها که بعد از بازی‌های فولاد و آلومینیوم کنفرانس‌هایی جنجالی را برگزار کرده بود این بار رویه‌ای متفاوت را پیش گرفت. او پیش از بازی به عصبانی بودنش در هفته گذشته اعتراف کرد و بعد از بازی هم در پاسخ به سوالی در مورد جواد نکونام از ایجاد حاشیه پرهیز کرد و با آرامش پاسخ داد و برای فولاد در آسیا آرزوی موفقیت کرد.

بدون شک جنجالی نبودن یحیی و آرامش او در طول بازی می‌تواند به سود سرخ‌ها شود. گل‌محمدی در این هفته با آرامش خود توانست تیمش را به بازی برگرداند‌.

1799988

دیدگاه‌ها