کد خبر : 1869436 | 20 بهمن 1401 ساعت 08:13 | 962 بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد از عدم حمایت پایتخت از والیبال نشسته

بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر والیبال نشسته در حالی به پایان رسید که سرمربی تیم ملی از عدم حمایت تیم‌های پایتخت از لیگ برتر انتقاد کرد و گفت: قهرمان جهان و پارالمپیک هستیم، اما نمی‌دانم چرا تیم‌های پایتخت از لیگ برتر والیبال نشسته استقبال نمی‌کنند.

انتقاد از عدم حمایت پایتخت از والیبال نشسته

به گزارش "ورزش سه" هادی رضایی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حالی بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر والیبال نشسته به پایان رسید که طی چند سال گذشته شاهد غیبت تیم‌های پایتخت در لیگ هستیم، واقعا نمی‌دانم چرا باشگاه‌هایی همچون سایپا، پیکان و ... که میلیاردی برای فوتبال هزینه می‌کنند، حاضر به تیمداری در والیبال نشسته نیستند؛ تیمی که همواره قهرمان جهان و پارالمپیک است.

وی گفت: این باشگاه‌ها از بیت المال برای افراد غیرمعلول هزینه می‌کنند، اما حاضر به تیمداری برای افراد معلول نیستند، مگر این باشگاه‌ها در خانواده و یا کارخانه فرد معلول ندارند.

سرمربی تیم والیبال نشسته مس شهر بابک در پاسخ به این پرسش که لیگ امسال را از نظر کیفیت بازی‌ها چگونه ارزیابی می‌کنید، تصریح کرد: لیگ امسال به گونه‌ای بود که تمام ملی‌پوشان در تیم‌های مختلف حضور داشتند و این مساله سبب ارتقای سطح کیفی بازی‌ها شده بود. تنها مشکل ما عدم حمایت اسپانسر و حضور تیم‌هایی از خراسان، مازندران، آذربایجان شرقی و غربی است که با وجود حضور بازیکن از این استان‌ها در تیم ملی، اما در لیگ برتر تیمداری نمی‌کنند، واقعا جای تاسف دارد و دلیل آن را نمی‌دانم.

رضایی خاطرنشان کرد: با وجود این که والیبال نشسته بیش از ۳۰ سال است که در رنکینگ یک دنیا قرار دارد و قهرمان پارالمپیک است، اما نمی‌دانم چرا از نظر کمیت هر سال شاهد حضور تیم‌های کمتری بویژه از سوی تیم‌های تهرانی در لیگ برتر هستیم.

وی در پایان از اعزام تیم قهرمان لیگ برتر به مسابقات باشگاه‌های جهان در مصر خبر داد و افزود: این رقابت‌ها آبان ماه در مصر برگزار می‌شود که تیم قهرمان لیگ برتر به عنوان نماینده ایران راهی این رقابت‌ها می‌شود.

دیدگاه‌ها