کد خبر : 1869455 | 20 بهمن 1401 ساعت 11:40 | 45.4K بازدید | 47 دیدگاه

عذرخواهی برادر مسی از بارسلونا: اشتباه کردم

ماتیاس مسی، برادر لیونل مسی، با انتشار پستی از اظهارات روز گذشته‌اش درباره باشگاه بارسلونا عذرخواهی کرد.

عذرخواهی برادر مسی از بارسلونا: اشتباه کردم

به گزارش "ورزش سه"، صحبت‌هایی که روز گذشته از برادر مسی منتشر شد باعث شد که بسیاری از هواداران و مدیران این باشگاه شوکه شوند. 
او در ویدئویی که روی کانال پسرش در یکی از شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود اظهارات عجیبی را علیه باشگاه بارسلونا و شخص خوان لاپورتا، رئیس این باشگاه، مطرح کرده و مدعی شده بود که مسی دیگر هرگز به این تیم باز نخواهد گشت. 
ماتیاس مسی علاوه بر انتقاد شدید از لاپورتا، تأکید کرده بود که مردم اسپانیا با مسی رفتار درستی نداشتند و آن‌ها را خیانت‌کار نامیده بود. 

1800111

این اظهارات واکنش‌های بسیاری را به همراه داشت و همین باعث شد که این ویدئو پس از چند دقیقه از صفحه پسر ماتیاس مسی پاک شود و او حالا بیانیه‌ای را برای عذرخواهی از این اظهارات منتشر کرده است. 
او در این بیانیه که در صفحه اینستاگرامش منتشر شده نوشت: «من از صحبت‌هایم که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده متأسف هستم. این صحبت‌ها از سر شوخی و با پسر و دوستانم بود. چطور ممکن است چنین نظراتی درباره باشگاهی به بزرگی بارسا با این سابقه داشته باشم؟ باشگاهی که کمک بسیاری به خانواده من و لئو کرده است؟ 
کاتالونیا برای من خانه دوم است و این موضوعی است که همه از آن خبر دارند. من بسیار متأسف هستم و از همه عذرخواهی می‌کنم، خصوصا از طرفداران بارسلونا. در آخر باید بگویم که تنها صفحه من در شبکه‌های اجتماعی در اینستاگرام است!!»

دیدگاه‌ها