کد خبر : 1869463 | 20 بهمن 1401 ساعت 12:17 | 64K بازدید | 80 دیدگاه

پیام در صحنه مشکوک هیچکاره بود؛

پایان جنجال داوری پرسپولیس با این چهره! (عکس)

پیام حیدری در مجموع قضاوت خوبی را در دیدار پرسپولیس - صنعت نفت آبادان داشت.

پایان جنجال داوری پرسپولیس با این چهره! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پیام حیدری در حالی به آبادان رفت که در هفته‌های اخیر قضاوت بازی‌های پرسپولیس یکی از چالش‌های فوتبال ایران بود و در چند دیدار اخیر نیز داوران نتوانسته بودند که قضاوت بی نقصی در این بازی داشته باشند.

اما آنچه برای پیام حیدری رقم خورد، بازی نسبتا کم حادثه بود که با مدیریت این داور باتجربه، به پایان رسید. اغلب سوتهای پیام حیدری در این بازی درست بود و او نمایش مسلطی را در ورزشگاه تختی و مقابل تماشاگران آبادانی ارائه کرد و تنها در یک صحنه اعتراضات زیادی را متوجه خود دید.

1800118

در دقیقه 48 این بازی و زمانی که پاس عیسی آل‌کثیر در موقعیت مشکوک به شیخ دیاباته رسید، بازیکنان صنعت اعتقاد داشتند علیرضا ایلدروم باید پرچم خود را بالا برده و آفساید اعلام کند تا گل پرسپولیس مردود شود اما کمک یک بازی نظر متفاوتی داشت و پرچم خود را بالا نبرد تا پرسپولیس 2-1 پیش بیفتد.

اگرچه در نهایت این پیام حیدری بود که تصمیم کمک خود را تعیین کرد اما در واقع داور وسط در این صحنه جنجالی نقش چندانی نداشت چرا که از زاویه و موقعیت مکانی او، تشخیص آفساید یا عدم آفساید در این صحنه میلی‌متری عملا غیرممکن بود.

1800117

البته در یک صحنه در دقیقه 65 بازیکنان پرسپولیس اعتقاد داشتند که فردین یوسفی به دلیل خطا روی سعید صادقی باید از زمین اخراج شود و معتقد بودند که تکل او خطای شدید بوده است اما حیدری از این صحنه با کارت زرد گذشت و بازیکن حریف را اخراج نکرد؛ تصمیمی که البته بیشتر کارشناسان داوری نیز روی آن صحه می‌گذارند.

عکس از محمد احمدزاده

دیدگاه‌ها