کد خبر : 1869480 | 20 بهمن 1401 ساعت 13:12 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

عطایی:

همه در بهترین فرم هستند، نمی‌توانم پیش‌بینی کنم

سرمربی تیم والیبال لبنیات هراز آمل می‌گوید با توجه به اینکه به هفته‌های پایانی لیگ برتر رسیده‌ایم، تیم‌ها در بهترین شرایط قرار دارند.

همه در بهترین فرم هستند، نمی‌توانم پیش‌بینی کنم

به گزارش "ورزش سه"، تیم لبنیات هراز آمل در هفته بیستم‌وپنجم توانست در یک بازی تماشایی نیان الکترونیک مشهد را با نتیجه ۳ بر یک شکست داد. بهروز عطایی، سرمربی لبنیات هراز آمل در مورد این بازی اظهار داشت: با توجه به هفته‌های پایانی لیگ برتر والیبال، تیم‌ها در بهترین شرایط به سر می‌برند و امروز هم بازی با کیفیتی از دو تیم شاهد بودیم.

او ادامه داد: در دو ست اول از اشتباهات تیم حریف استفاده کردیم و ست را به نفع خود به پایان رساندیم، اما در ست سوم این موضوع به نفع مشهد به اتفاق افتاد.

عطایی گفت: فکر می‌کنم در ست چهارم بازیکنان هراز بازی را در اختیار گرفتند و با سرویس‌های با کیفیت توانستند فاصله توپ را از پاسور زیاد کنند و توپ را به دو سر آنتن برسانند و با کار دفاعی بهتر برنده بازی شوند.

1789447

سرمربی تیم والیبال لبنبات هراز آمل خاطرنشان کرد: به هر دو تیم تبریک می‌گویم. بازی هفته آینده که آخرین بازی لیگ به شمار می‌رود بازی سختی است و نمی‌توانم پیش‌بینی کنم چه اتفاقی رخ خواهد داد.

دیدگاه‌ها