کد خبر : 1869483 | 20 بهمن 1401 ساعت 13:17 | 29.6K بازدید | 13 دیدگاه

ثبت گل چهارم به بازی بعد موکول شد

حسرت تمام‌نشدنی آقای مهاجم روی نیمکت!

مهاجم مورد اعتماد ساپینتو در استقلال دومین بازی را هم با حسرت گلزنی تمام کرد.

حسرت تمام‌نشدنی آقای مهاجم روی نیمکت!

به گزارش "ورزش سه" تیم فوتبال استقلال در هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر با نتیجه سه بر یک نفت مسجدسلیمان را شکست داد تا با 36 امتیاز در فاصله سه امتیازی سپاهان و پرسپولیس در رده سوم جدول رده بندی قرار بگیرد.

آبی‌های تهران در شرایطی با سه گل حریف قعرنشین خود را از پیش رو برداشتند که ارسلان مطهری، مهاجم اول استقلال در لیگ بیست و دوم با وجود به دست آوردن فرصت جدی گلزنی، موفق به این مهم نشد تا بعد از دو گل متوالی در دو هفته اول دور برگشت، دو بازی را هم بدون گل سپری کند.

ارسلان در یکی از بهترین فرصت‌های مسابقه با یک حرکت انفجاری و بسیار تماشایی توانست از سد مدافع و در ادامه گلر نفت مسجدسلیمان عبور کند اما درست در آخرین لحظه که باید توپ را به دروازه می فرستاد یک قدم از گودرزی عقب ماند تا از ثبت چهارمین گل خود در این فصل دور بماند.

اتفاقی که حسرت ارسلان را ادامه دار کرد تا جایی که این بازیکن بعد از تعویض هم از فکر موقعیت ایده آلش بیرون نیاید و روی نیمکت هم این چنین سر در گریبان آه و غم فرو ببرد.

1800148

مهاجم آبی‌ها که با وجود ناکامی در گلزنی در این دو بازی، نقش زیادی در فضاسازی برای وینگرهای تیمش داشته و هرگاه گل یا پاس گل نداشته، جور دیگری به کمک تیمش شتافته، حالا برای ثبت چهارمین گل خود در این فصل باید تا دیدار برابر پیکان صبر کند تا بلکه مقابل این حریف محبوب خود که فصل گذشته هم در جام حذفی برابر آنها درخشیده بود، پایش به ثبت سومین گل در پنجمین بازی از نیم فصل دوم رقابت ها باز شود.

عکس: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها