کد خبر : 1869493 | 20 بهمن 1401 ساعت 13:52 | 36.3K بازدید | 31 دیدگاه

رونالدو سالم، فرناندز مصدوم

ستاره لیگ ایران پنجمین غایب سپاهان در بازی بزرگ

بعد از حضور سه هفته‌ای در ترکیب سپاهان، مانوئل فرناندز دوباره جمع زردها را به واسطه مصدومیت ترک کرد.

ستاره لیگ ایران پنجمین غایب سپاهان در بازی بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، این هافبک پرتغالی که یکی از ستارگان تیمش در دیدار مقابل گل‌گهر بود، در مسابقه این هفته مقابل فولاد خیلی زود مجبور به ترک زمین شد. او احتمالا بابت کشیدگی عضلانی زمین فولاد آرنا را ترک کرد تا دوباره در فهرست بازیکنانی قرار بگیرد که باید یک دوره نقاهت زیر نظر پزشک را در باشگاه سپاهان داشته باشند.

این اتفاق چندان خوشایند سرمربی سپاهان هم نبود، چرا که او پیش از این بازی هم چهار غایب کلیدی داشت و با بیرون رفتن فرناندز که اتفاقا یکی از بهترین بازیکنان حاضر در زمین بود، با پنج غایب مقابل فولاد قرار گرفت و شاید بخشی از دلایل نمایش ضعیف این تیم مقابل شاگردان جواد نکونام هم از دست دادن چهره‌هایی بود که بار تهاجمی تیم را روی دوش می‌کشیدند.

1800160

در این شرایط فرناندز که به دلیل سابقه و تجربه، از بازیکنان منحصربه‌فرد این فصل لیگ فوتبال ایران به شمار می‌آید، می‌توانست با حضور در حرکات تهاجمی از فشار فولاد روی سپاهان کم کند که با خروج او از زمین و جایگزینی ایگور کاتاتو، این امکان از دست سپاهان رفت و سپاهانی‌ها بیشتر در طول این مسابقه مشغول دفاع از دروازه خود بودند و چه بسا شانس هم آوردند که در دقایقی تسلیم میزبان یکپارچه و تهاجمی خود نشدند.

1800161

اینکه فرناندز دوباره در ترکیب سپاهان در بازی بعد قرار بگیرد یا نه مشخص نیست، اما با بازگشت محروم‌ها و البته روی فرم آمدن یاسین سلمانی، مصدومیت این بازیکن ضربه جبران‌ناپذیری بر سپاهان نخواهد بود؛ اگرچه او که سابقه بازی در کنار کریستیانو رونالدو را نیز در کارنامه خود دارد، با کیفیتش می‌تواند تمایز خاصی برای سپاهانی‌ها ایجاد کند.

دیدگاه‌ها