کد خبر : 1869499 | 20 بهمن 1401 ساعت 14:23 | 55.4K بازدید | 34 دیدگاه

طاقت نیمکت‌نشینی ندارم

می‌خواهم شماره 10 رئال باشم

رودریگو گوئس شب گذشته گل سوم رئال مادرید را به الاهلی زد و در پایان بازی گفت که پست شماره 10 را دوست دارد.

می‌خواهم شماره 10 رئال باشم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید توانست با پیروزی 4-1 برابر الاهلی راهی فینال جام باشگاه‌های جهان شود. رئال ابتدا با دو گل پیش افتاد، ولی با پنالتی‌ای که کاماوینگا داد، فاصله به یک گل کاهش یافت و برای دقایقی هم رئال به شدت تحت فشار قرار گرفت و چیزی نمانده بود گل تساوی را دریافت کند، ولی در 10 دقیقه پایانی رئال بازی را در اختیار گرفت و دو گل دیگر نیز زد. گل سوم رئال را رودریگو روی پاس زیبای دنی سبایوس به ثمر رساند.

1800039

او در پایان بازی گفت: «خیلی خوشحالم، هم برای گلی که زدم و هم به خاطر صعود به فینال. هیجان زیادی برای کسب یک جام دیگر داریم و این برای ما بسیار مهم است. از حالا روی بازی شنبه برابر الهلال تمرکز خواهیم کرد.»

رودریگو که جانشین کریم بنزما در خط حمله رئال شده بود، ادامه داد: «من همان رودریگوی همیشگی‌ام و هرجا مربی بخواهد بازی خواهم کرد. هم مهاجم نوک بوده‌ام و هم در بال چپ و راست بازی کرده‌ام ولی واقعیت این است که خودم دوست دارم مثل یک شماره 10 پشت مهاجمان بازی کنم و آنجا راحت‌ترم.»

رودریگو در مورد نیمکت‌نشینی در رئال گفت: «چند سال است در رئال بازی می‌کنم و حالا تقریبا یک بازیکن باتجربه محسوب می‌شوم. البته که طاقت نیمکت‌نشینی ندارم چون به توانایی‌هایم ایمان دارم و می‌دانم می‌توانم به تیم کمک کنم، ولی تصمیم نهایی با مربی است.»

رودریگو در مورد گل زیبایش گفت: «کار اصلی را دنی سبایوس انجام داد و پاس او فوق‌العاده بود. دنی می‌توانست خودش هم شوت بزند، ولی ترجیح داد توپ را به من بدهد. داد زدم دنی من تنهایم و خوشبختانه صدایم را شنید و من هم کاری که باید را انجام دادم.»

دیدگاه‌ها