کد خبر : 1869504 | 20 بهمن 1401 ساعت 14:37 | 46.5K بازدید | 18 دیدگاه

باورم نمی‌شد گل زده‌ام

همه بازیکنان رئال پیراهنم را امضا کردند

سرخیو آریباس دیشب به محض ورود به زمین برای رئال گل زد و در رختکن از تمام هم‌تیمی‌هایش خواست که پیراهنش را امضا کنند.

همه بازیکنان رئال پیراهنم را امضا کردند

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته موفق شد 4-1 الاهلی مصر را شکست دهد و به فینال جام باشگاه‌های جهان صعود کند. رئال شنبه باید برابر الهلال قرار بگیرد. گل‌های رئال را وینیسیوس، فده والورده، رودریگو و سرخیو آریباس به ثمر رساندند.

1800180

آریباس که گل چهارم را زد، عضو تیم دوم رئال است و با 21 سال سن یکی از بازیکنانی است که امید می‌رود فصل بعد وارد تیم اول باشگاه شود. او که در دوران زیدان نیز سابقه بازی برای رئال را دارد، تنها 28 ثانیه پس از ورودش به زمین، با پای چپ گلزنی کرد.

آریباس در پایان بازی گفت: «اولین توپی که به من رسید گل شد. ممنونم از خانواده‌ام و همه کسانی که همیشه حامی و پشتیبان من بوده‌اند و این گل متعلق به آنهاست. همچنین از هم‌تیمی‌هایم تشکر می‌کنم که همیشه به من روحیه داده‌اند. حالا به فینال فکر می‌کنیم و شور و شوق زیادی برای کسب یک جام دیگر در تیم وجود دارد.»

1800181

آریباس ادامه داد: «اصلا انتظار گلزنی نداشتم. آلابا ضربه ایستگاهی را زد و سپس توپ به من رسید. فکر می‌کنم خیلی خوب آن را کنترل کردم و توپ همان جایی که می‌خواستم رفت. البته خوش‌شانس هم بودم. همین که به رختکن رفتم، از همه بازیکنان خواستم که پیراهنم را امضا کنند. این پیراهن را برای همیشه نگه خواهم داشت.»

دیدگاه‌ها