کد خبر : 1869516 | 20 بهمن 1401 ساعت 15:30 | 14.5K بازدید | 9 دیدگاه

لیگ 2، رقابت نزدیک فولاد و مس برای قهرمانی

رقابت های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه های کشور هفته پانزدهم خود را پشت سر گذاشت.

لیگ 2، رقابت نزدیک فولاد و مس برای قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه های کشور در دو گروه الف 13 تیمی و ب 14 تیمی برگزار می شود که در پایان تیم های اول به همراه برنده تیم های دوم به لیگ یک صعود می کنند.

رقابت در گروه الف برای قهرمانی و نایب قهرمانی بین دو تیم فولاد نوین و مس سونگون است و سایر تیم های مدعی از جمله سپیدرود برای تصاحب این جایگاه ها کار بسیار سختی پیش رو دارند. در بازی های این هفته فولاد نوین با 3 گل در برابر ایمان سبز شیراز به برتری رسید و شمار امتیازات خود را به عدد 31 رساند تا به حضور در صدر ادامه دهد. تیم مس سونگون با مدیرت رسول خطیبی در حالی که با یک بازی کمتر در رده دوم جدول قرار دارد، حریف خود بعثت کرمانشاه را با دو گل شکست داد تا فاصله دو امتیازی این تیم با صدرنشین بیشتر نشود. سپیدرود تیم سوم جدول در مصاف با پاس همدان یک گل زد تا با کسب سه امتیاز این دیدار اندکی به صعود به رده دوم جدول امیدوار شود. بی شک جبران اختلاف 7 امتیاز با مس سونگون در حالی که این تیم یک بازی کمتر انجام داده کار آسانی برای سپیدرود نیست.

اما در گروه ب این هفته شاهد توقف و یا شکست تیم های مدعی بودیم. نفت و گاز گچساران صدرنشین بازی ها در خانه تیم مس نوین کرمان به نتیجه مساوی بدون گل دست یافت. شهید قندی یزد تیم دوم جدول در خانه و در برابر تیم نیروی زمینی با یک گل شکست خورد. شهرداری نوشهر تیم سوم جدول در جدال با شهدای رزکان کرج با نتیجه دو بر یک شکست خورد و در نهایت داماش گیلان در مصاف با تیم آریو در اسلامشهر به نتیجه مساوی بدون گل دست یافت. جایگاه این چهار تیم در جدول رده بندی تغییر نکرد و رقابت بین آنها هم چنان سایه به سایه است. با این توضیح که این هفته شهدای رزکان با پیروزی در برابر تیم شهرداری نوشهر رسما به جمع مدعیان این گروه پیوست.

نگاهی خواهیم داشت به نتایج رقم خورده در هفته پانزدهم به همراه جدول بازی ها.

نتایج هفته پانزدهم – گروه الف

فولاد هرمزگان 2  - نود ارومیه یک 
ویستا توربین تهران یک - پانیک تالش یک 
سپیدرود رشت یک پاس همدان صفر 
اسپاد تهران صفر - شهید اورکی اسلامشهر صفر 
مس سونگون ورزقان 2 - بعثت کرمانشاه صفر 
فولاد نوین اهواز 3 - ایمان سبز شیراز صفر

1800231

نتایج هفته پانزدهم – گروه ب

کیان سام بابل 2 - شهرداری بندرعباس صفر 
آریو اسلامشهرصفر - داماش گیلان صفر 
شهدای رزکان کرج 2 - شهرداری نوشهر یک 
مس نوین کرمان صفر - نفت و گاز گچساران صفر 
شاهین تابان بوشهرصفر - شهرداری بم صفر 
شهرداری ماهشهر4 - شهدای بابلسر صفر 
شهید قندی یزد صفر - نیروی زمینی تهران یک

1800230

دیدگاه‌ها