کد خبر : 1869528 | 20 بهمن 1401 ساعت 17:23 | 49.2K بازدید | 27 دیدگاه

این مشکل فوتبال اسپانیاست نه وینی

در مورد وینیسیوس، حق با آنچلوتی بود

وینیسیوس در بازی دیشب برابر الاهلی برخلاف بازی های لالیگا شب بی حاشیه ای داشت. کارلو آنچلوتی اخیرا گفته بود که در فوتبال اسپانیا از وینیسیوس خوششان نمی آید.

در مورد وینیسیوس، حق با آنچلوتی بود

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید 4-1 الاهلی را برد و به فینال جام باشگاه های جهان رفت. در دیداری که وینیسیوس بهترین بازیکن زمین معرفی شد. وینی  همان بازیکن همیشگی بود و علی رغم انتقاداتی که در اسپانیا به سبک بازی او می شود، هیچ تغییری در فوتبال او شاهد نبودیم.

1800038

 ستاره برزیلی از دقیقه اول تا آخر بازی در صحنه های حساس بازی حضوری همیشگی داشت و هرگز از در اختیار داشتن توپ و دریبل زدن بازیکنان مقابل فرار نمی کرد. وینی در بازی شماره 202 خود با پیراهن رئال گل پنجاهمش را به ثمر رساند. 13  بار دریبل زد و در 6 تای آنها نیز موفق بود. یک گل زیبا زد و یک پنالتی هم گرفت. 

1800026

نکته قابل توجه اینکه بازیکنان الاهلی تنها دو بار روی او در دقایق یک و 87 مرتکب خط شدند که قابل مقایسه با بازی اخیر رئال مادرید در زمین مایورکا نیست. وینی هدف اول مایورکایی ها بود و 10 بار با خطا او را متوقف کردند. از ابتدای فصل متوسط چهار خطا در هر بازی لالیگا روی وینیسیوس مرتکب شده اند و از این حیث او شماره یک است. با 79 خطایی که روی وینی در فصل جاری مرتکب شده اند، او از این حیث در اروپا نیز بی رقیب است.

1800025

کارلو آنچلوتی در نشست خبری قبل از بازی با الاهلی گفته بود که وینیسیوس قربانی است نه متهم و درک نمی کند که چرا از سبک بازی او انتقاد می شود. او همچنین گفت که این مشکل فوتبال اسپانیاست و نه وینیسیوس. با آمارهای بازی دیشب، شاید باید حق را به کارلتو داد. 

دیدگاه‌ها