کد خبر : 1869544 | 20 بهمن 1401 ساعت 20:59 | 109.8K بازدید | 29 دیدگاه

اودگارد

همیشه آرسنالی بودم اما نمی‌شود به رئال نه گفت

مارتین اودگارد، کاپیتان نروژی آرسنال، می‌گوید از کودکی عاشق توپچی‌ها بوده و هیچوقت تیمی به جز آرسنال را دوست نداشته است.

همیشه آرسنالی بودم اما نمی‌شود به رئال نه گفت

به گزارش "ورزش سه"، مارتین اودگارد در سال 2021 و در حالی‌ که نتوانسته بود در رئال مادرید آن‌طور که انتظار می‌رفت بدرخشد پایتخت اسپانیا را ترک کرد و به لندن رفت تا با امضای قرارداد به آرسنال ملحق شود.

اودگارد که حالا کاپیتان آرسنال است در مصاحبه‌ای گفت از کودکی هوادار و شیفته این تیم بوده و حتی در سال‌های اولیه فوتبالش تا یک‌ قدمی پیوستن به آرسنال پیش رفته بود. اودگارد می‌گوید علت علاقه‌اش به توپچی‌ها این بوده که در کودکی و نوجوانی شیفته ستاره‌های این تیم و سبک تهاجمی بازی‌شان بوده است.

1800296

کاپیتان آرسنال در این مصاحبه گفت: "من خیلی اهل بازی‌های کامپیوتری نبودم. من از نسلی هستم که همیشه در کوچه بازی می‌کرد ولی بازی فیفا یکی از استثناها بود. من اغلب در حالت کریر بازی می‌کردم، حتما می‌دانید حالتی است که می‌توانید مربی تیم باشید. باشگاهی که همیشه برای مربی‌گری انتخاب می‌کردم آرسنال بود.

در کودکی و نوجوانی‌ام، که در نروژ گذشت، مسابقات لیگ برتر را خیلی تماشا می‌کردم. همیشه حس خوبی نسبت به آرسنال داشتم. کلیپ‌های تیم شکست‌ناپذیر ونگر و تیری آنری را آن‌قدر نگاه می‌کردم که باورتان نمی‌شود. می‌دانستم این باشگاه سابقه پرورش دادن بازی‌سازهای بزرگی مثل فابرگاس، نصری و اوزیل دارد. بازیکنانی تکنیکی و باهوش که می‌توانستند پاس‌های دشوار بدهند. من این‌ طور بازیکن‌ها را دوست دارم.

راستش یک بار به آرسنال خیلی نزدیک شدم. حتی برای تمرین به مجموعه کالنی رفتم و آرسن ونگر را دیدم. او من و پدرم را به شام دعوت کرد. خیلی عجیب بود. اسطوره‌ای جلویم نشسته بود که در تلویزیون نگاهش می‌کردم و حالا روبه‌رویش نشسته بودم و استیک می‌خوردم. حتما می‌پرسید پس چرا رئال مادرید؟ خیلی با پدرم و خانواده‌ام صحبت کردم و خب مادرید، مادرید است. آن‌ها قهرمان چمپیونزلیگ بودند و بهترین بازیکنان دنیا را داشتند."

1800297

مارتین اودگارد این روزها به یکی از ستون‌های اصلی آرسنال تبدیل شده است. توپچی‌ها به رهبری او روز شنبه میزبان برنتفورد خواهند بود.

دیدگاه‌ها