کد خبر : 1869576 | 21 بهمن 1401 ساعت 09:36 | 34.2K بازدید | 8 دیدگاه

مورد عجیب گلزنی بدون مهاجم در لیگ برتر!

شاگردان حسین‌خانی در پنج بازی گذشته بدون مهاجم تخصصی در گلزنی موفق بودند.

مورد عجیب گلزنی بدون مهاجم در لیگ برتر!

به گزارش "ورزش سه" یکی از بهترین اتفاقاتی که برای مس کرمان در بازی‌های اخیر این تیم در لیگ برتر ایران رخ داده است، جهش فوق‌العاده آمار خط حمله این تیم است.

مس کرمان که در پنج بازی منتهی به پایان نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر هیچ گل زده‌ای در کارنامه نداشت، حالا در پنج بازی اخیر خود که چهار مسابقه در لیگ برتر و یک بازی در جام حذفی بوده، هفت گل زده را برای خود به ثبت رسانده است که یک تغییر مثبت را در این زمینه برای مس کرمان نشان می‌دهد.

این موضوع در حالی است که لیست مس کرمان از وجود مهاجمان کاملا خالی است و این دست خالی سبب شده است که فرزاد حسین‌خانی، سرمربی مس کرمان، از هافبک‌های تهاجمی خود در خط حمله استفاده نماید.

در شرایطی که شروین بزرگ و عباس زراعتکار دو مهاجم تخصصی مس کرمان از ناحیه دست و بینی مصدوم شده‌اند و چند هفته‌ای دور از میادین هستند، مس کرمان هیچ مهاجم تخصصی دیگری ندارد و در این شرایط هافبک‌های تهاجمی این تیم مثل عارف رستمی، امین کاظمیان، معین عباسیان و... کار گلزنی را برای این نارنجی‌پوشان انجام می‌دهند.

البته در این میان، درخشش فوق‌العاده عارف رستمی در هفته‌های اخیر که چهار گل را در چهار بازی اخیر تیم خود به ثمر رسانده است نشان می‌دهد برنامه‌های تهاجمی مس کرمان به خوبی در این بازی‌ها پیاده شده است و نفرات غیرتخصصی تیم باسابقه کرمان در پست مهاجم، این جای خالی را به خوبی پر کرده‌اند.

مس کرمان که مدت‌هاست تاکید زیادی به جذب یک مهاجم نوک تخصصی برای تیم خود دارد، تا امروز موفق نشده است این بازیکن را برای خود جذب کند. این تیم همچنان به دنبال یک مهاجم تخصصی خارجی از بازار آزاد برای خود است.

دیدگاه‌ها