کد خبر : 1869605 | 21 بهمن 1401 ساعت 12:48 | 20.1K بازدید | 7 دیدگاه

شماره ده با لباس 21 هم برای تیم ملی گل می‌زند

مهاجم تیم ملی نوجوانان ایران در دیدار مقابل تاجیکستان دقایقی پس از حضور در زمین گلزنی کرد.

شماره ده با لباس 21 هم برای تیم ملی گل می‌زند

به گزارش "ورزش سه" تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران در ادامه مسابقات خود در تورنمنت هشت جانبه بلاروس روز گذشته به مصاف تاجیکستان، نایب‌قهرمان آسیا در سال 2018 رفت که با نتیجه سه بر یک مغلوب شد.

درحالی‌که حسین عبدی در این بازی بیشتر به بازیکنان ذخیره میدان داده بود، برای شروع نیمه دوم برخی بازیکنان اصلی را وارد زمین کرد اما در نهایت این بازی با شکست ملی‌پوشان همراه شد.

تک گل ایران در این مسابقه را کسری طاهری، مهاجم تیم ملی چند دقیقه پس از حضور در بازی به ثمر رساند. درحالی‌که ایران با یک گل از حریف خود عقب بود، طاهری که در نیمه دوم وارد زمین شده بود، با یک ضربه دقیق از داخل محوطه جریمه با پای چپ توپ را وارد دروازه حریف کرد تا کار به تساوی کشیده شود.

طاهری 16ساله که از سال 95 به این سو عضو آکادمی سپاهان بود و از سیزده‌سالگی در رده‌های سنی تیم ملی مشغول بازی است، در حالی تک گل تیم ملی را در این مسابقه به ثمر رساند که پیش از این دو بار تجربه حضور در تورنمنت کافا را در کارنامه خود داشته و در هفت بازی در این مسابقات پنج گل و سه پاس گل به نام خود ثبت کرده است.

مهاجم رده‌های سنی سپاهان در بازی‌های مقدماتی آسیا هم در سه بازی موفق به ثبت پنج گل و دو پاس گل شده بود تا از تاثیرگذارترین بازیکنان تیم ملی نوجوانان زیر نظر حسین عبدی باشد.

1800402
1800403

دیدگاه‌ها