کد خبر : 1869656 | 21 بهمن 1401 ساعت 18:25 | 26.5K بازدید | 9 دیدگاه

گالتیه: می‌دانیم مسی چه اهمیتی برایمان دارد

کریستوف گالتیه، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن، از اینکه در دیدار حساس مقابل موناکو، لیونل مسی را در اختیار ندارد، ابراز ناراحتی کرد.

گالتیه: می‌دانیم مسی چه اهمیتی برایمان دارد

به گزارش "ورزش سه"، مسی در شکست 2-1 پاریسی‌ها مقابل المپیک مارسی در جام حذفی دچار آسیب‌دیدگی شد و اکنون نمی‌تواند تیمش را در دیدار حساس مقابل موناکو در لیگ یک همراهی کند. ضمن اینکه حضورش در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان مقابل بایرن مونیخ در هاله‌ای از ابهام قرار دارد؛ اتفاقی که باعث نگرانی گالتیه شده است.
او به خبرنگاران گفت: "ما می‌دانیم که لئو در بازی‌مان چقدر مهم است. او تسهیل‌کننده بازی ماست. او گلزن است، او تعیین‌کننده است. واضح است که وقتی بدون لئو به خانه موناکو می‌روید، این آزاردهنده است."

1800496
گالتیه همچنین در مورد شرایط تیمش بعد از شکست مقابل مارسی گفت: "تیم خیلی تحت‌تاثیر قرار گرفت؛ هم بعد از بازی در رختکن و هم در تمرین روز بعد. در این شرایط هم باید از صحبت طولانی خودداری کنید و هم نشان بدهید که چرا خوب کار نکردیم. وقتی ناراحتی زیادی در تیم وجود دارد، عصبانی شدن بی‌معنی است. باید در این شرایط خیلی خونسرد باشید.
ما از نظر ذهنی کم آوردیم. ما چند بازی پیاپی مقابل حریفان دشوار داریم که نبردهای تن به تن را به ما تحمیل می‌کنند. ما باید به این شرایط جواب مناسب بدهیم. در حال حاضر ما از حالت تهاجمی لازم برخوردار نیستیم."

دیدگاه‌ها