کد خبر : 1869761 | 22 بهمن 1401 ساعت 14:10 | 22.5K بازدید | 0 دیدگاه

مربی تیم ملی اسپانیا:

برای دعوت از راموس تحت فشار نیستم

لوییس دلا فوئنته، مربی تیم ملی اسپانیا، احتمال دعوت از سرخیو راموس را رد نکرد.

برای دعوت از راموس تحت فشار نیستم

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو راموس منتظر یک دعوت غیرمنتظره از اسپانیا است. منابع این کشور خبر داده‌اند که احتمال فراخوانی این بازیکن به اردو لاروخا وجود دارد. او با لوییس دلا فوئنته دیداری خواهد داشت تا در خصوص احتمال بازگشت به تیم ملی برای دو بازی پیش رو صحبت کند.

1800647

این مدافع میانی کهنه‌کار از بهار سال 2021 برای تیم ملی اسپانیا به میدان نرفته است. لوئیس انریکه نام او را برای جام جهانی 2022 نیز خط زد تا خیلی‌ها از پایان کار راموس در عرصه ملی صحبت کنند.

دلا فوئنته در مصاحبه با موندودپورتیوو و در مورد اینکه برای دعوت از راموس تحت فشار است یا خیر، پاسخ داد: «خیر، چنین حسی ندارم. صحبت از راموس، صحبت از تاریخ فوتبال اسپانیاست و ما در مورد یک فوتبالیست استثنایی حرف می‌زنیم. او همچنان در سطح بسیار بالایی بازی می‌کند و می‌تواند به تیم ملی دعوت شود؛ همچون سایر فوتبالیست‌های هم‌سن و سال او که شانس آمدنشان برابر است. چیزی که من می‌خواهم این است که فوتبالیست‌های بزرگی در تیم داشته باشم و تیمی متشکل از بهترین‌ها را تشکیل دهیم که بسیار مهم است.»

1763100

مربی لاروخا ادامه داد: «سرخیو را از 15 سالگی می‌شناسم و مربی‌اش بودم. او البته که نسبت به آن زمان تغییر کرده ولی همه تغییرات او مثبت و در جهت پیشرفت بوده است. زمان بسیار کمی داریم و باید تیم خوبی تشکیل دهیم. این دغدغه بزرگ من است. تیمی با بازیکنان باکیفیت و خصوصیات متفاوت می‌خواهم. دعوت از سرخیو راموس یا دیگر فوتبالیست‌های بزرگ قدیمی برای من استرس یا تنشی ایجاد نمی‌کند. در پایان ما مطمئن خواهیم شد که یک لیست بسیار خوب را جمع کرده‌ایم. اگر سرخیو آماده باشد، می‌تواند دعوت شود ولی هنوز یک ماه و نیم دیگر فرصت داریم و تا آن زمان اتفاقات زیادی رخ خواهد داد.»

لازم به ذکر است که تیم ملی اسپانیا در فروردین ماه و از مقدماتی یورو 2024 به مصاف نروژ و اسکاتلند خواهد رفت.

دیدگاه‌ها