کد خبر : 1870013 | 23 بهمن 1401 ساعت 21:16 | 33K بازدید | 36 دیدگاه

تجمع اعتراضی هواداران پی‌اس‌جی: توضیح می‌خواهیم

گروهی از هواداران پاری سن ژرمن با حضور در تمرین امروز این تیم خواهان توضیح کادر فنی و مدیریت باشگاه بابت نتایج ضعیف در مسابقات اخیر شدند.

تجمع اعتراضی هواداران پی‌اس‌جی: توضیح می‌خواهیم

به گزارش "ورزش سه"، بحران در پاری سن ژرمن ادامه دارد و دو روز مانده به دیدار بزرگ این تیم مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا نشانه‌ای از بهبود در شرایط دیده نمی‌شود. هواداران پی‌اس‌جی امروز با جمع شدن در محل تمرین این تیم ناراحتی خود را به گوش مدیریت باشگاه رساندند.

شکست دیشب مقابل موناکو که با نتیجه 3-1 اتفاق افتاد و حذف شدن از جام حذفی فرانسه هواداران پاریسی را خشمگین کرده است. گروهی از این هواداران امروز در مجموعه اسپورت‌سیتی در شهر پاریس خواهان توضیح مدیران و کادر فنی شدند.

لوپاریزین می‌گوید این هواداران به مدت سه ساعت در مجموعه تمرینی باشگاه حضور داشتند و شعارهایی علیه مدیران و مربیان پی‌اس‌جی سر دادند. در این مدت تنها یک اتوموبیل از مجموعه تمرینی باشگاه بیرون رفت که هواداران با هو کردن و سوت زدن به استقبالش رفتند.

یکی از این هواداران معترض به نمایندگی از آن‌ها به لوپاریزین گفت: "ما برای توهین به اینجا نیامده‌ایم. هیچ بی‌احترامی‌ای در کار نیست. ما فقط توضیح می‌خواهیم. آمده‌ایم که پیام‌مان را بدون خشونت به باشگاه برسانیم."

دیدگاه‌ها