کد خبر : 1870021 | 23 بهمن 1401 ساعت 22:21 | 90.9K بازدید | 33 دیدگاه

نام جدید هافبک ازبک: بازیکن آزمایشی

آمانوف فرار کرده و در تیم جدید مخفی شده است!

عزیزبک آمانوف این روزها با نام "بازیکن آزمایشی" برای نسف قرشی به میدان می رود و باشگاه استقلال واکنشی به این موضوع نداشته است.

آمانوف فرار کرده و در تیم جدید مخفی شده است!

به گزارش "ورزش سه"، نام عزیزبک آمانوف امسال 2 بار در لیست خروج استقلال قرار گرفت اما این بازیکن هر 2 مرتبه به شکل عجیبی در تیم ماندگار شد. یک بار تابستان امسال و پس از بازی با ملوان و یک مرتبه نیز در نقل و انتقالات اخیر. آبی ها تمایل داشتند تا نام آمانوف را در پنجره زمستانی از لیست تیم خارج کنند تا بازیکن جدیدی را جایگزین او کنند ولی عزیزبک تمایلی به همکاری با استقلال نداشت و اعلام کرد تا پایان قراردادش در تیم می ماند تا بدین شکل، دومین تلاش مدیران باشگاه برای توافق و جدایی وی بی نتیجه بماند.

1801128
این آخرین تصویر از حضور آمانوف در تمرینات استقلال است. روزی که آبی ها راهی کرمان شدند و عزیزبک نیز بلیتی به مقصد آنتالیا رزرو کرد!

پیش از برگزاری دیدار برابر مس کرمان بود که آمانوف برای آخرین بار در تمرینات تیم شرکت کرد. او دقیقا تا اول ماه فوریه میلادی در تمرینات استقلال حضور یافت و پس از آن، کسی او را به چشم ندید. سپس خبر رسید که این بازیکن راهی آنتالیا ترکیه شده و در تمرینات تیم نسف قرشی ازبکستان شرکت می کند.

1801129
این تصویر آمانوف در حاشیه دیدار دوستانه برابر تیم مالزیایی نیز توسط رسانه اسپورتس ازبکستان منتشر شده و باشگاه نسف قرشی ظاهرا فعلا قصد ندارد از این ازبکستانی رونمایی کند.

اخبار رسیده صحت داشت و آمانوف در دیدار دوستانه این تیم برابر کداح مالزی نیز به میدان رفت. او پیراهن شماره 25 را بر تن کرد در زمین مسابقه حاضر شد. امروز نیز نسف قرشی در دومین بازی تدارکاتی خود، مقابل ماینای اوکراین صف آرایی کرد که آمانوف از ابتدا و در ترکیب ثابت تیمش قرار گرفت و 90 دقیقه نیز در زمین حضور داشت.

1801130
کانال رسمی نسف قرشی نیز مقابل نام آمانوف از اصطلاح عجیب "بازیکن آزمایشی" استفاده کرد!

اما در این میان نکات عجیبی نیز وجود دارد. رسانه رسمی باشگاه نسف قرشی هیچ تصویری از بازیکن سابق استقلال را منتشر نمی کند. در واقع رسانه های این باشگاه که گزارش های تصویری متعددی از دو دیدار تدارکاتی برگزار شده و همچنین تمرینات تیم منتشر می کنند، تصویر واضحی از آمانوف که سوژه اصلی عکاس این باشگاه باشد، در اختیار عموم قرار نداده اند اما می توان این بازیکن ازبک را در پس زمینه عکس های دیگر مشاهده کرد.

1801131
کانال رسمی نسف قرشی نیز مقابل نام آمانوف از اصطلاح عجیب "بازیکن آزمایشی" استفاده کرد!

نکته عجیب بعدی، عدم درج نام آمانوف در ترکیب نسف قرشی است. در فهرست یازده بازیکن اصلی تیم برای دیدار دوستانه امروز که رسانه های رسمی باشگاه ازبکستانی منتشر کرده اند، به جای نام عزیزبک آمانوف، از اصلاح "بازیکن آزمایشی" استفاده شده که در نوع خود جالب توجه است.

در شرایطی که آمانوف تاکنون در 2 دیدار دوستانه برای نسف قرشی به میدان رفته، اما هنوز باشگاه استقلال واکنشی به این موضوع نشان نداده است. گفته می شود که مدیران باشگاه در پی شکایت از این بازیکن هستند. از سوی دیگر اخباری به گوش می رسد که آمانوف حقوق خود را به مدت بیش از 2 ماه دریافت نکرده و برای باشگاه نیز نوتیس درخواست دریافت مطالباتش را ارسال کرده و از آنجایی که مدیران باشگاه توجهی به این موضوع نکرده اند، او قراردادش را یک طرفه فسخ کرده است.

1801132
1801133
این نیز تصاویری از حضور آمانوف در ترکیب نسف قرشی برای دیدار امروز برابر تیم اوکراینی است.

خبری باورنکردنی نیز در این میان به گوش می رسد. اینکه آمانوف نوتیس های خود را در قالب ایمیل هایی به روزنامه استقلال جوان ارسال کرده و نه باشگاه استقلال تهران. اتفاق عجیبی که اگر تأیید شود، می تواند باعث شود تا تیم حقوقی آبی ها دست برتری در این زمینه داشته باشند.

چیزی که مشخص است، یک پرونده حقوقی دیگر علیه استقلال در فیفا به ثبت خواهد رسید. در نهایت باید دید که آیا آبی ها برنده این شکایت خواهند بود یا فسخ قرارداد آمانوف قانونی بوده است. بازیکنی که حاضر نشد در پنجره نقل و انتقالاتی از استقلال جدا شود تا یک جای خالی در فهرست تیم باز شود و حالا نیز چون قراردادش را پس از بسته شدن پنجره زمستانی لیگ ایران فسخ کرده، آبی ها نمی توانند بازیکنی را جایگزین او کنند.

دیدگاه‌ها