کد خبر : 1870098 | 24 بهمن 1401 ساعت 13:42 | 8.8K بازدید | 4 دیدگاه

مظاهری مقابل استقلال کاپیتان شد

رشید مظاهری برای دیدار امروز برابر استقلال، بازوبند کاپیتانی را بر بازو می بندد.

مظاهری مقابل استقلال کاپیتان شد

به گزارش "ورزش سه"، استقلال و پیکان در شرایطی امروز برابر هم به میدان می‌روند که خودروسازان چند بازیکن را به دلایل مختلف در اختیار ندارند. مهمترین غایب تیم مجتبی حسینی در این بازی، سامان فلاح است که به دلیل محرومیت این مسابقه را از دست داده است.

در غیاب کاپیتان دهه هشتادی پیکان و همچنین ابراهیم صالحی مصدوم، این رشید مظاهری است که وظیفه مهم کاپیتانی تیم را بر عهده گرفته است. سنگربان باتجربه پیکان که در ابتدای لیگ بیستم به استقلال پیوسته بود، حالا باید مقابل تیم سابقش به میدان برود.

پس از جدایی رشید از آبی‌ها در نقل و انتقالات زمستانی فصل قبل و پیوستن به سپاهان، حواشی پیرامون او و استقلال به وجود آمد که البته پس از مصاحبه ای که مظاهری انجام داد، این کدورت ها رفع شد.

مظاهری امروز یک رقابت دیگر نیز درون زمین مسابقه، در پیش دارد. او و سیدحسین حسینی در لیگ بیستم گلرهای استقلال بودند که در این میان، فکری اعتماد بیشتری به رشید داشت و او در ترکیب تیم به میدان می‌رفت. با حضور مجیدی، باز هم این مظاهری بود که در لیگ قهرمانان آسیا به عنوان گلر شماره یک بازی کرد اما در ادامه او جایش را به حسینی داد و از هفته پنجم لیگ قبل نیز به طور کلی، به یک سکونشین تبدیل شد تا در نهایت راهی سپاهان شد.

پیش از شروع این دیدار امروز و هنگام گرم کردن، حسینی و مظاهری با یکدیگر به خوش و بش پرداخته و عکس یادگاری گرفتند.

دیدگاه‌ها