کد خبر : 1870127 | 24 بهمن 1401 ساعت 15:56 | 8.2K بازدید | 2 دیدگاه

وضعیت تیم ملی جوانان در ظاهر خوب و در باطن…

بدون زمین تمرین، در رویای جام جهانی

تیم‌ملی جوانان درحالی برای حضور در رقابت‌های حساس قهرمانی آسیا آماده می‌شود که برخلاف اخباری که منتشر می‌شود، اوضاع این تیم اصلا مساعد نیست.

بدون زمین تمرین، در رویای جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، پس از قهرمانی در رقابت‌های قهرمانی آسیای مرکزی (کافا) و صعود مقتدرانه از رقابت‌های مقدماتی آسیا، حالا نوبت ایستگاه آخر است که صمد مرفاوی، ایران را به جام جهانی برساند. تیمی که پس از استعدادیابی و کار با بازیکنان فراوان، حالا ترکیبش را شناخته و پرورش داده است. تیم ملی جوانان پس از بازگشت از رقابت‌های مقدماتی قهرمانی آسیا در قرقیزستان، تمریناتش را مطابق برنامه‌ای که کادرفنی تدوین کرده پیگیری می‌کند، اما گویا همه چیز هم در شرایط ایده‌آل نیست. درحالی‌که قرار بود تیم ملی برای انجام بازی تدارکاتی راهی ترکیه شود، این اتفاق رخ نداد و مرفاوی مجبور به تغییر برنامه‌هایش شد. چند روز بیشتر تا آغاز رقابت‌های قهرمانی آسیا که انتخابی جام جهانی محسوب می‌شود باقی نمانده، اما تیم ملی جوانان بدون بازی تدارکاتی مهم در تهران مشغول تمرین کردن است. 

1747168

در همین زمان رقبای تیم، یعنی قطر و استرالیا بازی‌های تدارکاتی پرفشاری را تجربه کرده‌اند، تمرین دو روز اخیر شاگردان مرفاوی تا آستانه لغو شدن هم پیش رفت و کادرفنی بابت اینکه حتی مشخص نیست که زمین تمرین کمپ تیم‌های ملی با کیفیت مناسب در اختیار آنها قرار نگرفته به شدت شاکی‌اند. گویا وقتی کادرفنی اعتراضشان را به گوش مدیران می‌رسانند، با این پاسخ که «همه چیز با برنامه پیش می‌رود» مواجه می‌شوند، اما برنامه‌ریزی اعلام شده با آنچه که اجرا شده، زمین تا آسمان متفاوت است.

در این شرایط مرفاوی سعی دارد تمام تمرکز خود را برای صعود تیمش به جام جهانی بگذارد. ولی با این امکانات، فکر‌کردن به آرزوهای بزرگ بسیار دشوار است.

دیدگاه‌ها