کد خبر : 1870132 | 24 بهمن 1401 ساعت 18:01 | 49.3K بازدید | 48 دیدگاه

ادعای بزرگ در فرانسه:

مسی تمایلی به تمدید با پی‌اس‌جی ندارد

یک رسانه فرانسوی می‌گوید با وجود اخبار اخیر درباره قریب‌الوقوع بودن تمدید قرارداد لیونل مسی با پاری‌سن‌ژرمن او تمایل دارد تابستان امسال این باشگاه را ترک کند.

مسی تمایلی به تمدید با پی‌اس‌جی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، مدیران پاری‌سن‌ژرمن در چند هفته اخیر بارها در پاسخ به سؤالات رسانه‌ها این پیام را مخابره کرده‌اند که خیالشان بابت تمدید قرارداد لیونل مسی راحت است و امضای او پای تمدید دست‌کم یک ساله را قطعی می‌دانند.

ولی با این تاکیدهای پاریسی‌ها تا این لحظه خبری از تمدید قرارداد ستاره بزرگ آرژانتینی نیست و کم‌کم گمانه‌زنی‌هایی درباره تردید لئو نسبت به تمدید قراردادش با پی‌اس‌جی مطرح می‌شود. امروز یک رسانه فرانسوی در گزارشی مدعی شد به اخباری دست یافته که نشان می‌دهد مسی حالا تمایل کمی برای تمدید دارد و ترجیح می‌داد امسال، تابستان، پاریس را ترک کند.

فوت مرکاتو در گزارش خود مدعی است با اینکه پاریسی‌ها همچنان با تمام قوا برای راضی کردن ستاره آرژانتینی تلاش می‌کنند، اما مسی در حال حاضر چندان تمایلی به مذاکره نشان نمی‌دهد و به نظر می‌رسد این مسئله فعلا اولویت اول او نیست.

1800421

این گزارش مدعی است آینده مسی ظرف سه تا چهار ماه آینده مشخص خواهد شد. فوت مرکاتو می‌گوید پاریسی‌ها هم با توجه به شروع دوباره چمپیونزلیگ به این نتیجه رسیده‌اند که برای از بین نرفتن تمرکز لئو مسی فعلا به او فشار نیاورند. مدیران پی‌اس‌جی معتقدند بعد از تعیین تکلیفشان در لیگ قهرمانان می‌توان پروند مسی را به سرانجام رساند.

تا این لحظه می‌دانیم که دو باشگاه بارسلونا و اینترمیامی به شدت برای جلب رضایت مسی تلاش می‌کنند. اما ستاره آرژانتینی که قصد دارد با تیم ملی کشورش در کوپا آمه‌ریکای 2024 شرکت کند، تمایلی برای انتقال به لیگ آمریکا ندارد و حضور در یک لیگ بزرگ اروپایی را ترجیح می‌دهد. 

دیدگاه‌ها