کد خبر : 1870174 | 24 بهمن 1401 ساعت 18:25 | 40.3K بازدید | 25 دیدگاه

اگر تمرکز داشتیم قطعا برنده بودیم

خمس: اتفاقات فوتبال ایران را هیچ‌ کجا ندیده‌ام

سرمربی اسپانیایی تراکتور نسبت به حکم کمیته انضباطی مبنی بر محرومیت هادی محمدی انتقاد کرد.

خمس: اتفاقات فوتبال ایران را هیچ‌ کجا ندیده‌ام

به گزارش “ورزش سه” پاکو خمس سرمربی اسپانیایی تراکتور پس از کسب تساوی مقابل آلومینیوم در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد و گفت: نیمه اول آرامش کافی را نداشتیم و با بازی عجولانه به دنبال گلزنی‌ بودیم، اما نیمه دوم به خوبی توپ را به گردش در می‌آوردیم و بازی خودمان را انجام داده و توانستیم فرصت‌های گلزنی به دست بیاوریم.

سرمربی تراکتور در خصوص محرومیت هادی محمدی، گفت: هادی بازیکن مهمی است و اینکه سه امتیاز را نگرفتیم، به علت نبود ایشان یا بازیکن دیگری نبود. خبر محرومیت این بازیکن را یک روز قبل از بازی دادند که مشابه این اتفاق را هیچ‌گاه ندیده‌ام. این تصمیم غیر منطقی بود و به نظرم کار فدراسیون فوتبال درست نبود.

وی در ادامه گفت: قرار نیست یک تیم در تمامی بازی‌ها گلزنی کرده و دروازه را بسته نگه دارد. گاه تیم در دقایق پایانی گل می‌زند و گاه گل دریافت می‌کند و شاید در یک بازی گلی به ثمر نرساند. این اتفاقات در فوتبال رخ می‌دهد و طبیعی است. اگر برنده نشویم، هیچ‌گاه از نتیجه راضی نمی‌شوم. امروز از سبک بازی تیم رضایت دارم، چون بازیکنان در نیمه دوم خیلی تلاش کردند. اگر در ضربات آخر دقت می‌کردیم، می‌توانستیم گل برتری را به ثمر برسانیم.

1801434

خمس در پاسخ به سوال خبرنگاری دیگر در رابطه با کیفیت چمن ورزشگاه‌ یادگار امام (ره)، گفت: کیفیت چمن با آن چیزی که می‌خواهیم، خیلی تفاوت دارد و به نظرم بازی کردن در اینجا اشتباه است. حضور هواداران، تنها مزیت این ورزشگاه است و متأسفانه این زمین علیه ماست. چمن استادیوم اختصاصی خودمان بهتر از اینجا بوده و ترجیح می‌دهم در ورزشگاه خودمان بازی کنیم.

وی در رابطه با زمان اضافه شدن رومرو به ترکیب تیم، گفت: این بازیکن ابتدا دو جلسه با تیم تمرین کرده و شرایط بدنی‌اش را ارزیابی کرده و سپس به تیم اضافه خواهیم کرد. البته در این رابطه عجله‌ای نداریم و ریسک نخواهیم کرد. چون دو ماه است که بازی نکرده و احتمال مصدومیت‌اش وجود دارد.

سرمربی تراکتور در خصوص میزان رضایتش از عملکرد محمد عباس‌زاده، گفت: ارزیابی‌ام از عملکرد بازیکنان را با خود آنان در میان می‌گذارم و در نشست خبری در این رابطه صحبت نمی‌کنم.

ویدئو: 272452

دیدگاه‌ها