کد خبر : 1870181 | 24 بهمن 1401 ساعت 20:45 | 11.9K بازدید | 1 دیدگاه

مادر و مدیر برنامه‌های ستاره جدید گالاتاسرای:

زانیولو می‌خواست به تاتنهام یا میلان برود که نخواستند

مادر نیکولو زانیولو با انتقاد از دو باشگاه میلان و تاتنهام گفت پسرش بعد از مشکلاتی که با رم پیدا کرد حاضر بود با دستمزد کمتر به یکی از این دو تیم منتقل شود ولی با بی‌اعتنایی آن‌ها مواجه شد.

زانیولو می‌خواست به تاتنهام یا میلان برود که نخواستند

به گزارش "ورزش سه"، نیکولو زانیولو تابستان 2018 اینترمیلان را ترک کرد و به رم پیوست. او به یکی از بازیکنان محبوب جالوروسی تبدیل شد و برای این تیم 128 بازی انجام داد و 24 گل به ثمر رساند؛ ولی امسال زمستان رابطه او با رم و مورینیو به‌شدت تیره و تار شد تا در نهایت شاهد جدایی او از این تیم باشیم.

بعد از رسانه‌ای شدن درگیری‌های زانیولو با رم و مورینیو، شایعات زیادی درباره پیوستن او به تاتنهام و میلان مطرح شد؛ اما او در نهایت به ترکیه رفت و پیراهن گالاتاسرای را به تن کرد. بر اساس اعلام جالوروسی، این ستاره ایتالیایی با قراردادی 16.5 میلیون یورویی به گالاتا فروخته شد.

1800261

مادر زانیولو امروز از دو باشگاه تاتنهام و میلان انتقاد کرد و گفت با اینکه پسرش حاضر بود با دستمزدی کمتر به یکی از این دو تیم ملحق شود ولی با بی‌اعتنایی آن‌ها مواجه شد و در نهایت چاره‌ای جز پیوستن به گالاتاسرای نداشت.

فرانچسکو کاستا در گفت‌وگو با کوریره دلو اسپورت گفت: «ما تابستان گذشته هم به دنبال ترک رم بودیم و با باشگاه صحبت کردیم. رم گفت نیکولو می‌تواند با 50 یا 60 میلیون یورو جدا شود ولی او چنین پیشنهادی دریافت نکرد. ولی نیکولو از شرایط خود خوشحال بود و حتی انتظار داشت قراردادش تمدید شود. مسئله اصلاً پول نبود. رم به او گفته بود تابستان آینده او را می‌فروشد و نیکولو احساس می‌کرد کنار گذاشته شده است.

گفتند که او نمی‌خواسته برای رم بازی کند و خائن است. ولی کسی نمی‌داند نیکولو به‌خاطر درد شانه آمپول می‌زد و بازی می‌کرد. نیکولو حاضر بود برای پیوستن به تاتنهام یا میلان دستمزدش را کم کند؛ ولی این دو باشگاه بی‌اعتنایی کردند و گفتند با رم به توافق نمی‌رسند.»

1796224

دیدگاه‌ها