کد خبر : 1870282 | 25 بهمن 1401 ساعت 10:12 | 48.8K بازدید | 9 دیدگاه

توپ رو بفرست اونجا ...

بیرانوند و گل تساوی، شدنی بود! (عکس)

در ثانیه‌های پایانی بازی پرسپولیس – هوادار علیرضا بیرانوند جلو کشید تا روی ضربه ایستگاهی دروازه تیم هوادار را باز کند اما نشد!

بیرانوند و گل تساوی، شدنی بود! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند جز دروازه‌بانانی است که بازی با پای خوبی دارد و حتی در جریان تمرینات تیم پرسپولیس گاهی فوتبال می‌کند. روز گذشته و در دقایق پایانی بازی با هوادار روی یک ضربه ایستگاهی علیرضا بیرانوند جلو کشید تا با ضربه سر یا شوت از پشت محوطه دروازه تیم هوادار را باز کند و بازی را به تساوی بکشاند اما نقشه او آنطور که طراحی کرده بود، اجرا نشد و علیرضا بیرانوند و هم تیمی هایش بعد از باخت در برابر فولاد یک شکست تلخ دیگر را تجربه کردند.

1801633
1801634
1801627

روی ضربه ایستگاهی لحظات پایانی علیرضا بیرانوند پشت همه بازیکنان جایگیری می‌کند و از ارسال کننده ضربه ایستگاهی می‌خواهد توپ را بیرون و برای او بفرستد و با دست محل استقرار توپ را نشان می‌دهد اما زننده ضربه ریسک نمی‌کند و توپ را به داخل محوطه جریمه می‌فرستد تا مدافعان جلو کشیده با ضربه سر توپ را تبدیل به گل کنند. محمدرضا خالدآبادی، دروازه بان جوان هوادار توپ را به دست مشت می‌کند و توپ می‌رفت که در پشت محوطه جریمه نصیب علیرضا بیرانوند شود و یک ضربه شاید تماشایی از این بازیکن ببینیم اما دخالت کمال کامیابی نیا موجب حسرت دروازه بان تیم پرسپولیس برای زدن ضربه می‌شود و این فرصت مثل همه فرصت‌ها در جریان بازی از دست می رود و علیرضا بیرانوند و هم تیمی هایش با یک خاطره تلخ زمین بازی را ترک می‌کنند.

1801635
1801628

در آن صحنه اگر کمال توپ را رها می کرد شاید یک ضربه جالب و تماشایی از علیرضا بیرانوند می دیدیم. شاید یک شوت از راه دور که دروازه تیم  هوادار را به چالش می کشید. چرا که او با ذهنیت ضربه و گل کردن توپ جلو کشیده بود. به خصوص که ضربه با پای خوبی می‌زند و جالب اینکه قدرت دریبلینگ و اعتماد به نفس خوبی هم دارد. در نهایت او با افسوس به سمت دروازه برگشت و لحظاتی بعد سوت پایان بازی از سوی داور به صدا در آمد.

1801636
1801629

عکس ها: مهدی افشاری

دیدگاه‌ها