کد خبر : 1870374 | 25 بهمن 1401 ساعت 15:17 | 44.5K بازدید | 72 دیدگاه

او در گذشته زندگی می‌کرد

رونالدو فکر می‌کرد در یونایتد بی‌جانشین است

گرت کروکس معتقد است کریستیانو رونالدو در یونایتد بازیکنی خودخواه بود و باید همان تابستان جدا می شد.

رونالدو فکر می‌کرد در یونایتد بی‌جانشین است

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو چندی پیش در انتقالی عجیب و پرسروصدا راهی النصر شد. او که در دوران جام جهانی 2022 با منچستریونایتد فسخ کرده بود، در نهایت تصمیم گرفت فوتبال اروپا را ترک کند و پای به لیگ عربستان بگذارد. رونالدو چند روز پیش موفق شد در بازی برابر الوحده چهار گل به ثمر برساند و بار دیگر به راس خبرها برگشت.

1800348

بحث و صحبت از رونالدو و جدایی‌اش از یونایتد در رسانه های انگلیسی همچنان ادامه دارد. گرت کروکس، بازیکن سابق تاتنهام، معتقد است رونالدو به خودش بیشتر از تیم اهمیت می داد:«بازگشت رونالدو به یونایتد اشتباه بود. او همچنان در گذشته زندگی می کرد و بیشتر از تیم، برای خودش اهمیت قائل بود. به نتایج یونایتد بعد از جدایی رونالدو نگاه کنید؛ این قطعا بی ربط به جدایی رونالدو نیست. یونایتد در اکثر بازی هایش برنده شده و بدون رونالدو بسیار بهتر بازی می کند. تیم هفته به هفته بهتر می شود و ای کاش رونالدو در همان تابستان جدا می شد.»

1795907

کروکس ادامه داد:«مارکوس رشفورد بیشترین سود را از جدایی رونالدو برد. او دیگر در تیم نقش ثانویه ندارد. رونالدو او را تحت سایه قرار داده بود؛ بازیکنی که تصور می کرد مثل دوره اول حضورش در یونایتد، بازیکنی بی‌جانشین است.»

دیدگاه‌ها