کد خبر : 1870395 | 25 بهمن 1401 ساعت 17:10 | 20.4K بازدید | 6 دیدگاه

گل ۲۱ ساله، قبل از توفان سپاهان(ویدئو)

مهاجم جوان ذوب‌آهن گل اول دربی اصفهان را به ثمر رساند.

گل ۲۱ ساله، قبل از توفان سپاهان(ویدئو)

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان در شرایطی نیمه اول دیدار مقابل ذوب‌آهن را بدون گل زده پشت سر گذاشت که یک گل زودهنگام از محمدحسین اسلامی دریافت کرد و پس از آن هم هرچه حمله کرد، به در بسته خورد و تیرک و دروازه‌بان مانع از گلزنی آنها شدند ولی با این وجود همان یک گل، نتیجه غیرمنتظره در ۴۵ دقیقه ابتدایی رقم زد.

اسلامی که پیش از این در تمام ۱۹ مسابقه فصل برای ذوب‌آهن به میدان رفته و یک گل به ثمر رسانده و روی دو گل دیگر تاثیرگذاری داشت، امروز هم در ترکیب تیمش مقابل سپاهان قرار گرفت که در همان لحظات آغازین مسابقه توانست با تیزهوشی خود یک گل مهم وارد دروازه سید پیام نیازمند کند.

ویدئو: 272552

محمدحسین اسلامی در دقیقه ۹ دربی اصفهان ارسال امیرحسین صدقی از جناح راست زمین را که موقعیت خطرناکی هم برای ذوب‌آهن نبود، با جای‌گیری عالی و فرار از بین مدافعان طلایی‌پوش، با یک قطع توپ عالی زد تا پیام نیازمند غافلگیر شود و توپ را درون دروازه خود ببیند.

ذوب‌آهن گل مهاجم ۲۱ ساله خود را با چنگ و دندان تا پایان نیمه اول حفظ کرد، اما در ادامه مسابقات فشار حملات شاگردان ژوزه مورایس کاری کرد تا سپاهان به دو گل برسد و گلزنی اسلامی بی‌ثمر شود.

دیدگاه‌ها