کد خبر : 1870419 | 25 بهمن 1401 ساعت 18:47 | 36.4K بازدید | 35 دیدگاه

پیکه: قهرمانی جام جهانی را به مسی تبریک نگفتم

جرارد پیکه، ستاره سابق بارسا، تایید کرد که قهرمانی آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ را به لیونل مسی تبریک نگفته است.

پیکه: قهرمانی جام جهانی را به مسی تبریک نگفتم

به گزارش "ورزش سه"، جرارد پیکه در یک مصاحبه به درگیری‌های همیشگی‌اش با سرخیو راموس، مدافع سابق رئال مادرید، اشاره کرد و گفت این دو ستاره اسپانیایی تا پیش از انتقال ژوزه مورینیو به نیمکت رئال مادرید با هم دوست بودند ولی بعد از آن در هر ال‌کلاسیکو نبردهایی سخت با هم داشتند.

ستاره سابق بارسا به عنوان هم‌تیمی سابق لیونل مسی در مصاحبه اخیرش با این سوال مواجه شد که در جدال بزرگ بین کریستیانو رونالدو و لئو مسی کدام یک را فوتبالیست بهتری می‌داند.

پیکه ابتدا با لحنی دیپلماتیک هر دوی آنها را ستاره‌هایی بزرگ دانست که در یک دهه گذشته نبردشان دنیای فوتبال را مسحور کرده اما در نهایت به نفع هم‌تیمی سابقش رای داد و گفت مسی با قهرمانی در جام جهانی ثابت کرد بهترین فوتبالیست دنیا است.

1801886

تا قبل از اینکه مورینیو به رئال بیاید من و راموس رفیق بودیم
من و راموس تا قبل از آمدن ژوزه مورینیو به رئال مادرید با هم دوست بودیم. ولی بعد هر وقت که در ال‌کلاسیکوها مقابل هم قرار گرفتیم برخوردهای خیلی سختی با هم داشتیم.

جرارد، آیا قهرمانی جام جهانی را به مسی تبریک گفته‌ای؟
راستش نه. چند ماه اخیر برای من خیلی سخت گذشت و مجبور بودیم ارتباطم را با فوتبال قطع کنم. حتی یک مسابقه از بازی‌های جام جهانی را ندیدم. فقط فینال را تماشا کردم آن هم نه کل بازی را.

بهترین بازیکن دنیا؟
به دلایل مختلف می‌گویم مسی. او در حال حاضر بهترین بازیکن دنیا است و از بین کسانی که تا کنون جام جهانی گرفته‌اند مسی به نظرم از همه بهتر است. قهرمانی در جام جهانی رویای لئو بود.

مسی یا رونالدو؟
نبرد بین این دو ابرستاره در یک دهه گذشته واقعا فوق‌العاده بود. چرا که هر دوی آنها به شدت خوب هستند. من در سالهای اخیر بدون شک مسی را انتخاب می‌کنم. او نشان داده که حتی در 35 سالگی هم می‌تواند عالی بازی کند. مسی بهترین بازیکن دنیا است و این را در جام جهانی ثابت کرد.

1801885

دیدگاه‌ها