کد خبر : 1870430 | 25 بهمن 1401 ساعت 19:28 | 19.3K بازدید | 10 دیدگاه

آلِمانی در خطر: مدیر ورزشی جدید بارسا از بتیس می‌آید

رسانه‌های اسپانیایی می‌گویند آنتونیو کوردون که امروز اعلام کرد از پست مدیریت ورزشی رئال بتیس استعفا داده راهی بارسا شده و مدیر ورزشی آینده بلوگرانا خواهد شد.

آلِمانی در خطر: مدیر ورزشی جدید بارسا از بتیس می‌آید

به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو کوردون، مدیر ورزشی باشگاه رئال بتیس، امروز شایعات اخیر را تایید کرده و گفت بعد از پایان فصل جاری این باشگاه را ترک خواهد کرد.

برخی رسانه‌های اسپانیایی از جمله موندو دپورتیوو مدعی شدند کوردون راهی بارسلون خواهد شد و از فصل آینده مدیریت ورزشی بارسا را به عهده خواهد گرفت. پستی که در حال حاضر در اختیار متئو آلِمانی است.

کوردون 59 ساله از سه سال پیش به عنوان مدیر ورزشی بتیس فعالیت می‌کند. او در مصاحبه امروز خود ضمن تایید جدایی‌اش از این باشگاه گفت قصد دارد چالشی جدید را در باشگاهی دیگر تجربه کند. گزارش‌ها حاکی است او از طرف بارسلونا پیشنهاد دارد.

1801900

این مدیر ورزشی در صورت پیوستن به بارسا چالش بسیار دشواری در پیش خواهد داشت. باشگاه کاتالان به دلیل وضعیت مالی بغرنجی که با آن روبرو است باید به صورت فوری دستمزدهای بازیکنان خود را کاهش دهد بدون اینکه این موضوع روی عملکرد ورزشی و نتایج تیم تاثیر بگذارد.

کوردون در سال 2019 به عنوان مدیر فنی تیم ملی اکوادور توسط فدراسیون فوتبال این کشور انتخاب شد و یوردی کرویف یک سال بعد به عنوان سرمربی تیم ملی این کشور انتخاب شد. در صورت به دست گرفتن پست مدیریت ورزشی بارسا توسط کوردون این دو بار دیگر در کنار هم قرار خواهند گرفت چرا که یوردی در حال حاضر به عنوان مشاور ورزشی باشگاه کاتالان فعالیت می‌کند.

دیدگاه‌ها