کد خبر : 1870483 | 26 بهمن 1401 ساعت 01:17 | 26.6K بازدید | 3 دیدگاه

اقدام ویژه فوق‌ ستاره هلندی برای زلزله‌زدگان

همه کاپیتان‌های لیگ برتر پیراهن خود را برای Giro555 به حراج می‌گذارند.

اقدام ویژه فوق‌ ستاره هلندی برای زلزله‌زدگان

به گزارش "ورزش سه" در آستانه روز چهارشنبه Giro555، اقداماتی در سراسر کشور هلند برای جمع‌آوری هرچه بیشتر کمک‌های مالی برای آسیب دیدگان زلزله در ترکیه و سوریه انجام می‌شود. وسلی اسنایدر و تاریک دیوارچی بازیکن سابق فوتبال کمپینی را برای جمع‌آوری پول از لیگ فوتبال حرفه‌ای راه اندازی کرده‌اند. آن‌ها همراه با مدیر صلیب سرخ ماریکه ون شایک این گروه را تشکیل داده‌اند.

با نزدیک شدن به پایان عملیات امداد و نجات در ترکیه و سوریه، اقداماتی در سراسر کشور سازماندهی می‌شود بلکه تا آنجا که ممکن است پول برای زلزله‌زدگان جمع‌آوری شود. وسلی اسنایدر و تاریک دیوارچی، بازیکنان سابق فوتبال نیز در این امر نقش دارند. اسنایدر می‌گوید: "همه کاپیتان‌های لیگ برتر آخر هفته گذشته بازوبند کاپیتانی ویژه‌ای را بسته بودند و پیراهن‌های آن‌ها برای Giro555 به حراج گذاشته می‌شود جز دوسان تادیچ، کاپیتان آژاکس!"

اسنایدر ادامه می‌دهد: "ما آن را ظرف 24 ساعت راه اندازی کردیم و همه بلافاصله به آن ملحق شدند. این خیلی خوب است. اسنایدر از تاریک دیوارچی در این اقدام حمایت کرده است، اما تأکید می کند که تمام ایده برای او بوده است. دیوارچی می‌گوید: «بازیکنان زیادی در هلند با سابقه ترک وجود دارند. ما برای آن‌ها بسیار متأسفیم، زیرا به عنوان یک ترک تبار احساس می‌کنیم با یکدیگر ارتباط زیادی داریم. مخصوصاً این روزها که ما یک خانواده هستیم.»

دیوارچی همچنین می‌گوید که اشتیاق برای شرکت در این اقدام بسیار زیاد بوده است: "همه کاپیتان‌های لیگ برتر ما را همراهی کرده‌اند. وقتی می‌بینید با چه گرمی از من پذیرایی کردند و چه شور و شوقی زیادی داشتم، واقعاً حرفی برای آن ندارم. این عجیب است و من را بسیار خوشحال می‌کند که مردم می‌خواهند این کار را برای ترکیه و سوریه انجام دهند."

دیدگاه‌ها