کد خبر : 1870501 | 26 بهمن 1401 ساعت 07:45 | 16.2K بازدید | 3 دیدگاه

بازیکنان بایرن مونیخ صعودشان را قطعی نمی‌دانند

کومان: دوست نداشتم گلم به پاریس را جشن بگیرم

با وجود غلبه بر پی‌اس‌جی در پاریس اکثر ستاره‌های بایرن مونیخ معتقدند که هنوز کار تمام نشده و بازی سختی در دور برگشت دارند.

کومان: دوست نداشتم گلم به پاریس را جشن بگیرم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دست به کار بزرگی زد و توانست میزبان خود ‌پاری‌ سن‌ ژرمن را با یک گل شکست دهد. این تیم با تک گل کینگزلی کومان از سد میزبان قدرتمند خود گذشت تا رویای صعود به جمع هشت تیم نهایی چمپیونزلیگ را در سر بپروراند.

ملی‌پوش فرانسوی بایرن که تک گل این بازی را وارد دروازه تیم سابقش کرد، در مورد این اتفاق و برگزار نکردن شادی پس از گل گفت: "گلزنی در پارک دو پرنس رویای کودکی من بود و لحظه گلزنی‌ام، لحظه خاصی بود. پاری‌ سن‌ ژرمن باشگاهی است که من در آن بزرگ شدم و پاریس شهری است که من در آن به دنیا آمده‌ام. بنابراین دوست نداشتم این گل را جشن بگیرم."

1802046

کینگزلی کومان که در دقیقه 76 جای خود را به سرژ گنابری داد، در مورد میزان مصدومیت خود که باعث خروجش از زمین شد گفت: "ضربه‌ای به مچ پایم وارد شد که باعث ایجاد درد در من گردید. فکر می‌کنم مشکل خاصی نباشد و فقط به چند روز استراحت نیاز داشته باشم."

یان زومر که در اولین بازی اروپایی خود برای بایرن موفق شد یک کلین شیت مهم ثبت کند در خصوص غلبه بر پاریس گفت: "در نیمه اول تسلط کاملی بر بازی داشتیم، اما در نیمه دوم شرایط کمی فرق کرد. با این برد به یک چهارم نهایی نزدیک‌تر شدیم، اما هنوز یک بازی دست نخورده در دور برگشت وجود دارد."

1802047

اریک ماکسیم چوپو موتینگ، دیگر بازیکن بایرن در این دیدار بود که در خصوص پیروزی شیرین مقابل پی‌اس‌جی در پاریس گفت: "همه تیم نشان داد که برای پیروزی مصمم هستیم. کیفیت فردی خوبی داشتیم و به عنوان یک تیم جنگیدیم و موقعیت‌هایی خلق کردیم. من هم دو موقعیت خوب داشتیم که یکی از آن‌ها را دوناروما خیلی خوب مهار کرد."

1802048

ژائو کانسلو بعد از بازی با پاریس تأکید کرد که هنوز چیزی به پایان نرسیده است: "هنوز چیزی قطعی نشده و پاریس تیمی است که ستاره‌های بزرگی دارد که می‌توانند در بازی کارهای مختلفی انجام دهند که دیگران قادر به انجامش نیستند. ما باید به عنوان یک تیم، اتحاد خود را در بازی برگشت هم حفظ کنیم تا جواز صعود را کسب کنیم."

1802049

دیدگاه‌ها