کد خبر : 1870599 | 26 بهمن 1401 ساعت 15:57 | 48.4K بازدید | 22 دیدگاه

جیمی کاراگر:

هرگز دوران اوج هالند را در سیتی نخواهیم دید!

جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول، معتقد است که سیتی نمی‌تواند تحت هدایت ارلینگ هالند بهترین عملکرد ممکن را ارائه کند.

هرگز دوران اوج هالند را در سیتی نخواهیم دید!

به گزارش"ورزش سه"، هالند پس از پیوستن به منچسترسیتی در تابستان گذشته به یکی از ستاره‌های لیگ برتر انگلیس تبدیل شد و آمار خیره‌کننده‌ای در گلزنی به نام خودش به ثبت رساند. 
جدایی سرخیو آگوئرو از این تیم باعث شده بود که آنها با مشکل جدی در خط حمله روبرو باشند اما حضور این ستاره نروژی شرایط را تغییر داد اما کاراگر معتقد است که تصمیم او برای پیوستن به سیتی اشتباه بوده است. 
این ستاره سابق لیورپول در گفتگو با سایت گل در این باره اظهار داشت:« صادقانه باید بگویم از همان ابتدا که هالند به منچسترسیتی ملحق شد، من همین نظر را داشتم. معتقد بودم که او گزینه خوبی برای این تیم نیست و نمی‌تواند با شرایط سیتیزن‌ها سازگار شود.»

1739378


کاراگر درباره دلیل مطرح کردن چنین ادعایی گفت:« من فکر می‌کنم این موضوع مربوط به سبک بازی پپ گواردیولا است. این چیزی است که تیری آنری در برنامه ما در اسکای اسپورت همیشه درباره آن صحبت می‌کند. سبک بازی او طوری است که چاره‌ای جز سازگار شدن با آن ندارید و آنری همیشه درباره دشواری فصل اولی که مجبور بود در بال چپ بازی کند حرف می‌زند. 
من بازی سیتی را خصوصا در خارج از خانه تماشا کرده‌ام. گواردیولا همیشه درباره پاسکاری و بازیسازی در طول زمین برای همکاری تمامی بازیکنان تا رسیدن توپ به دروازه حریف صحبت می‌کند اما من فکر می‌کنم هالند دوست دارد توپ را سریع‌تر دریافت کند و به همین دلیل ما هرگز شاهد دوران اوج این بازیکن تحت هدایت گواردیولا در سیتی نخواهیم بود.»
این در حالی است که هالند تا به حال در 29 بازی 31 گل برای سیتی به ثمر رسانده و از این بین 25 گل در 21 بازی او در لیگ برتر وارد دروازه حریفان شده است.
 

دیدگاه‌ها